Kiedy zaczęłam tworzyć eksperckie treści z dodatkowym materiałem do pobrania, liczyłam raczej na powolne pozyskiwanie nowych odbiorców moich firmowych mailingów.
Jednak już po trzech newsletterach zgłosił się do mnie bardzo ciekawy klient. Zachęcony materiałami poprosił o ofertę na współpracę, uzgodniliśmy warunki i pracujemy razem!
Czyli krótko mówiąc: DZIAŁA. I to znacznie lepiej, niż pierwotnie zakładałam. Rozpisałam tę moją ścieżkę marketingowo-sprzedażową na obrazkach (zrzutach ekranu).
PDF mogę Ci wysłać na Twój email. Kliknij w żółty guzik poniżej i podaj mi swój adres.
Mam nadzieję, że zainspiruje Cię to do działań we własnej firmie. A przy okazji zaproszę Cię do otrzymywania innych maili i materiałów przydatnych w marketingu B2B. Samo dobro:) Będę Ci też opowiadać o moich postępach w email marketingu.
Pewne jest to, że będzie o
A dokładniej? Zapisz się, a zobaczysz. No i od ręki dostaniesz ten pdf.
(zawsze możesz się potem wypisać – w każdym mailu masz na dole link do wypisania)
Kto za tym stoi? To ja, Karina Molęda.
Po latach promowania wielkich globalnych marek w dużych agencjach założyłam jakiś czas temu własną firmę.
Jako konsultant z zapleczem wykonawczym doradzam teraz średnim i małym firmom, które robią dobrą robotę, szczególnie w B2B.
Obmyślamy strategie, robimy content. Opracowujemy strony firmowe, ofertowe, blogi, SEO, mailingi, LinkedIny itp. itd. Realizujemy plany krok po kroku, sprawdzamy efekty i dostosowujemy działania.
Obok marketingu moja druga noga to sprzedaż usług B2B, w której pracowałam. Dlatego marketing dla mnie jest bezwzględnie powiązany z pozyskiwaniem klientów i ze sprzedażą.
© 2021 Moovi Karina Molęda