Moovi marketing internetowy logo czarne bez hasła

Najlepiej zobaczyć coś na autentycznym przykładzie, takim od kuchni...

Mam PDF:
Przykład ścieżki marketingu sprzedażowego w B2B

więc daj znać, czy Ci go wysyłać?

marketin sprzedażowy przykład ścieżki pdf

Kiedy zaczęłam tworzyć eksperckie treści z dodatkowym materiałem do pobrania, liczyłam raczej na powolne pozyskiwanie nowych odbiorców moich firmowych mailingów.

Jednak już po trzech newsletterach zgłosił się do mnie bardzo ciekawy klient. Zachęcony materiałami poprosił o ofertę na współpracę, uzgodniliśmy warunki i pracujemy razem! 

Czyli krótko mówiąc: DZIAŁA. I to znacznie lepiej, niż pierwotnie zakładałam. Rozpisałam tę moją ścieżkę marketingowo-sprzedażową na obrazkach (zrzutach ekranu).

PDF mogę Ci wysłać na Twój email. Kliknij w żółty guzik poniżej i podaj mi swój adres.  

Mam nadzieję, że zainspiruje Cię to do działań we własnej firmie. A przy okazji zaproszę Cię do otrzymywania innych maili i materiałów przydatnych w marketingu B2B. Samo dobro:) Będę Ci też opowiadać o moich postępach w email marketingu

Pewne jest to, że będzie o

A dokładniej? Zapisz się, a zobaczysz. No i od ręki dostaniesz ten pdf.

(zawsze możesz się potem wypisać – w każdym mailu masz na dole link do wypisania)

marketin sprzedażowy przykład ścieżki pdf

Kto za tym stoi? To ja, Karina Molęda.

Po latach promowania wielkich globalnych marek w dużych agencjach założyłam jakiś czas temu własną firmę. 

Jako konsultant z zapleczem wykonawczym doradzam teraz średnim i małym firmom, które robią dobrą robotę, szczególnie w B2B. 

Obmyślamy strategie, robimy content. Opracowujemy strony firmowe, ofertowe, blogi, SEO, mailingi, LinkedIny itp. itd. Realizujemy plany krok po kroku, sprawdzamy efekty i dostosowujemy działania.

Obok marketingu moja druga noga to sprzedaż usług B2B, w której pracowałam. Dlatego marketing dla mnie jest bezwzględnie powiązany z pozyskiwaniem klientów i ze sprzedażą.

© 2021 Moovi Karina Molęda