Moovi marketing internetowy logo czarne bez hasła

Strategię marketingu B2B zacznij od wywiadów w klientami...

Mam PDF:
Badanie klientów

więc daj znać, czy Ci go wysyłać?

strategia marketing badanie klientow

Chcesz mieć biznes rozchwytywany przez klientów? Poznaj najpierw ich punkt widzenia, żeby dopasować swoje rozwiązania. Kto pyta, nie błądzi. 

Z odpowiedzi klientów wyciągniesz wnioski do strategii marketingowej. Będziesz wiedzieć, jak i o czym mówić na stronie, na LinkedIn, w newsletterach, w rozmowe spprzedażowej. Wstrzelisz się w potrzebę bez pudła. Zrozumiesz bolączki i aspiracje.

Ale o co pytać? Podpowiem Ci, jak zrobić BADANIE KLIENTÓW. Mam dla Ciebie 6 najważniejszych zagadnień do omówienia z klientami. Razem z moimi objaśnieniami

PDF mogę Ci wysłać na Twój email. Kliknij w żółty guzik poniżej i podaj mi swój adres.  

Mam nadzieję, że zainspiruje Cię to do zmian na Twojej stronie. A przy okazji zaproszę Cię do otrzymywania innych maili i materiałów przydatnych w marketingu B2B. Samo dobro:) Będę Ci też opowiadać o moich postępach w email marketingu

Pewne jest to, że będzie o

A dokładniej? Zapisz się, a zobaczysz. No i od ręki dostaniesz ten pdf.

(zawsze możesz się potem wypisać – w każdym mailu masz na dole link do wypisania)

strategia marketing badanie klientow

Kto za tym stoi? To ja, Karina Molęda.

Po latach promowania wielkich globalnych marek w dużych agencjach założyłam jakiś czas temu własną firmę. 

Jako konsultant z zapleczem wykonawczym doradzam teraz średnim i małym firmom, które robią dobrą robotę, szczególnie w B2B. 

Obmyślamy strategie, robimy content. Opracowujemy strony firmowe, ofertowe, blogi, SEO, mailingi, LinkedIny itp. itd. Realizujemy plany krok po kroku, sprawdzamy efekty i dostosowujemy działania.

Obok marketingu moja druga noga to sprzedaż usług B2B, w której pracowałam. Dlatego marketing dla mnie jest bezwzględnie powiązany z pozyskiwaniem klientów i ze sprzedażą.

© 2021 Moovi Karina Molęda