Chcesz mieć biznes rozchwytywany przez klientów? Poznaj najpierw ich punkt widzenia, żeby dopasować swoje rozwiązania. Kto pyta, nie błądzi.
Z odpowiedzi klientów wyciągniesz wnioski do strategii marketingowej. Będziesz wiedzieć, jak i o czym mówić na stronie, na LinkedIn, w newsletterach, w rozmowe spprzedażowej. Wstrzelisz się w potrzebę bez pudła. Zrozumiesz bolączki i aspiracje.
Ale o co pytać? Podpowiem Ci, jak zrobić BADANIE KLIENTÓW. Mam dla Ciebie 6 najważniejszych zagadnień do omówienia z klientami. Razem z moimi objaśnieniami
PDF mogę Ci wysłać na Twój email. Kliknij w żółty guzik poniżej i podaj mi swój adres.
Mam nadzieję, że zainspiruje Cię to do zmian na Twojej stronie. A przy okazji zaproszę Cię do otrzymywania innych maili i materiałów przydatnych w marketingu B2B. Samo dobro:) Będę Ci też opowiadać o moich postępach w email marketingu.
Pewne jest to, że będzie o
A dokładniej? Zapisz się, a zobaczysz. No i od ręki dostaniesz ten pdf.
(zawsze możesz się potem wypisać – w każdym mailu masz na dole link do wypisania)
Kto za tym stoi? To ja, Karina Molęda.
Po latach promowania wielkich globalnych marek w dużych agencjach założyłam jakiś czas temu własną firmę.
Jako konsultant z zapleczem wykonawczym doradzam teraz średnim i małym firmom, które robią dobrą robotę, szczególnie w B2B.
Obmyślamy strategie, robimy content. Opracowujemy strony firmowe, ofertowe, blogi, SEO, mailingi, LinkedIny itp. itd. Realizujemy plany krok po kroku, sprawdzamy efekty i dostosowujemy działania.
Obok marketingu moja druga noga to sprzedaż usług B2B, w której pracowałam. Dlatego marketing dla mnie jest bezwzględnie powiązany z pozyskiwaniem klientów i ze sprzedażą.
© 2021 Moovi Karina Molęda