Skip to content

Strony internetowe dla firmy

Przekonaj klienta swoją stroną internetową

Od określenia potrzeb i wątpliwości klienta, przez dobry flow na stronie, po konwersje na sprzedaż – zrób z nami porządną i skuteczną stronę internetową dla firmy.
Karina Molęda Moovi

Jak teraz wygląda strona internetowa Twojej firmy?

Mogę się domyślać, że:

  • Jest niepoukładana? Nie znasz się na tworzeniu stron internetowych, na UX, USP, RTB itd. a trzeba było pokazać wykonawcy palcem, jak ma dokładnie wyglądać ta strona? W dodatku od tego czasu trochę się zestarzała?
  • Nie sprzedaje? Nie przekonuje? Jest sztampowa, nieskuteczne, klienci z niej szybko uciekają?
  • Jest nieelastyczna? Chcesz ją zmieniać, ale nie masz jak? Nie możesz dopasować strony ofertowej, wstawić ciekawych artykułów? A może firma od SEO lub Adwords mówi, że na tej stronie nic się nie da zrobić?

Coś w tym jest?

Po wielu latach pracy w dużych agencjach reklamowych dla wielkich marek konsumenckich też na początku nie wiedziałam, jak zrobić przekonującą stronę internetową dla średniej czy małej firmy, szczególnie takiej z ofertą B2B.  Skuteczną bez nazwy znanej światowej marki, bez reklamy za setki tysięcy złotych, bez wymyślnych kreacji i wielkich marketingowych badań.

Rozmawiałam z właścicielami firm i z ich klientami. Przeanalizowałam setki rad i historii guru nowoczesnego marketingu oraz najbardziej skutecznych w Internecie przedsiębiorców. Potem sprawdziłam różne rozwiązania i modele działania na swojej firmie i na pierwszych klientach. 

Szkoda, że tego nie wiedziałam wcześniej, ale dopiero po przetestowaniu różnych podejść metodą prób i błędów zrozumiałam, że kluczem do sukcesu jest zrobienie strony klientocentrycznej.  Odpowiadającej na autentyczne problemy i potrzeby tej drugiej strony. 

Teraz zmieniam myślenie firm, którymi się opiekuję. Nie tyle wykonuję strony na zamówienie, co doradzam, jak to zrobić stronę, która nie tylko jest, ale działa. Prowadzę za rękę i tłumaczę na bazie zdobytej wiedzy i doświadczeń, które rozwiązania będą najrozsądniejsze i dlaczego. 

Dodatkowo robię strony, które potem firma będzie mogła zmieniać i rozwijać także bez mojej pomocy. Samodzielnie albo z innym wykonawcą. Nie chcę nikogo od siebie uzależniać.  

Mam jednak pewne wątpliwości... Zresztą pewnie inni klienci także...

"Kto jeszcze robi strony firmowe. Teraz wszyscy siedzą na LinkedIn?"

Kojarzysz, jak Facebook „ciął zasięgi” i kazał za wszystko sobie płacić. Jak Google ciągle zmienia tajemnicze algorytmy? Jak LinkedIn usuwa i dodaje nowe funkcjonalności? Media społecznościowe mają swoje plusy, ale to nie jest Twoje podwórko.

Twoja strona firmowa to TWOJE miejsce i TWOJE zabawki. TWOJE centrum internetowego świata, do którego powinny prowadzić wszystkie drogi, jak do Twojego własnego Rzymu.

A zresztą… Czy jak potrzebujesz rozwiązać jakiś problem, to przypadkiem nie przeczytasz czasem artykułu na eksperckim blogu? Czy nie zdarzyło Ci się trafić na taką sprzedażową stronę ofertową, że chciało Ci się kupować od ręki? A „guglać” stronę potencjalnego wykonawcy, żeby przejrzeć, kto to, skąd są, co już zrobili i dla kogo,  czy to nie „firma krzak”? Własna strona to własna strona. To pozycja absolutnie obowiązkowa i jak już ją robisz, to zrób ją najlepiej jak się da. 

A swoją drogą Twoim LinkedIn też się warto zająć, bo nie przeczę, że social selling działa i potwierdzam to z własnego doświadczenia. 

"Pozyskuję klientów przez kontakty bezpośrednie"

Wiedz, że według badań w B2B zanim klient zdecyduje się na kontakt sprzedażowy, ponad połowę czasu na szukanie rozwiązania spędzi na samodzielnym studiowaniu rozwiązań w Internecie. Lepiej, żeby trafił tam na Twoją stronę i Twoje materiały. Żeby w końcu to z Tobą chciał rozmawiać bezpośrednio.

"Mam klientów z poleceń"

A co, jeśli klient rozpuścił wici i ma kilka poleceń? Może pierwsze co robi, to wpisuje nazwę firmy w wyszukiwarkę i zagląda na stronę? Wtedy raczej trzeba się tu dobrze zaprezentować i przekonać klienta na stronie firmowej!

"Potrzebuję tylko prostej wizytówki"

Ok, Twój wybór. Tylko wiedz, że nie wykorzystujesz ogromnego potencjału, który może mieć dobra strona firmowa. Taką prostą wizytówkę z krótkim opisem, zdjęciem i danymi kontaktowymi możesz sobie zrobić nawet samodzielnie, jest do tego dużo narzędzi w Internecie.

"Nie mam czasu"

Zrobię za Ciebie, co się da. Porozmawiam z Twoimi klientami, obejrzę sobie konkurencję, zapoznam produkt. Jednak na pewne rzeczy musisz znaleźć czas. Marketing i sprzedaż w Twojej firmie leżą w Twoim interesie. Bez tego długoterminowo po prostu nie rozwiniesz biznesu. Tak, będzie trzeba się nad tym pochylić. Pomogę Ci się zorganizować, ale nie zrobię tego za Ciebie.
 
Jeśli jednak naprawdę nie znajdziesz czasu albo nie masz szans na wydelegowanie tego komuś z zespołu, to lepiej zostaw temat, jak jest. Zgłoś się, kiedy będziemy mogli to przepracować razem z pełnym zaangażowaniem. Zależy mi na świetnym efekcie, którym sama też się mogę pochwalić. Dlatego zachęcam do kooperacji, kiedy masz gotowość do dobrej, profesjonalnej współpracy w fajnej atmosferze, pełne zaufanie, motywację i konkretne cele do osiągnięcia.

I ważna kwestia...

Dlaczego masz zrobić stronę firmową właśnie z Moovi?

Strony mają flow

Dobra strona to logicznie ułożony ciąg, który ma przekonywać. Rozrysuję Ci na makiecie, co jak opisać, w jakiej kolejności to umieścić, jak zilustrować na stronie i gdzie linkować.

Realizują zadania

Nie przygotowujemy strony tylko po to, żeby była, bo inni mają. Robimy ją w konkretnym celu - uwiarygodnienia, edukacji klientów zebrania kontaktów, sprzedaży.

Nie pokazujesz palcem

To nie Ty masz się znać na robieniu stron i marketingu. Rozplanuję Ci stronę i ją wdrożę. Twoje zadanie to tylko dostarczenie informacji i materiałów o Twoim biznesie.

Łatwo je zmodyfikujesz

Wdrażam strony na uniwersalnych narzędziach. Możesz je potem łatwo obsługiwać. Samodzielnie zmieniasz zawartość, a nawet tworzysz nowe moduły i strony.

Planuję na przyszłość

Robimy wersję podstawową strony i na tym możemy poprzestać. Jednak proponuję Ci też rozwój strony o kolejne elementy (newsletter, blog, wideo, sklep) na kolejne etapy.

Ok, w teorii to fajnie brzmi, ale...

Jakieś przykłady?

landing page Wielton realizacje Moovi

Wielton. Strona do zbierania leadów na rynek niemiecki

Planowanie flow przekonującego do produktu i firmy, makieta, wytyczne do treści, projektowanie i wdrożenie, łącznie z formularzem.

Sprawdź case study >>
landing page przykłady

Vive. Strona lądowania Adwords dla e-sklepu B2B

Dla największego na świecie polskiego producenta odzieży używanej tłumaczymy na stronie, jak firmy mogą zamawiać towar przez Internet.

Sprawdź cas study >>
strany internetowe dla firmy portfolio cter

CTER. Strona nastawiona na content, SEO i newsletter

Wizytówkową stronę firmy rekrutacyjnej przekształciliśmy w serwis budujący wiarygodność i relacje przez wartościowe treści na blogu i w newsletterze.

Sprawdź case study >>
nowa strona dla firmy przykłady

Prospero. Agencja PR o swoich usługach i portfolio

Po metamorfozie firma w końcu pokazuje w pełnej okazałości swoje widowiskowe realizacje i przedstawia ofertę usług. A na początek intrygujące powitanie.

Sprawdź case study >>
strony firmowe cudniebosko realizacja moovi

CudnieBosko. Strona firmy prezentująca projekty

Właścicielka pokazuje swoją pracę przez piękne zdjęcia i rendery projektów. W minimalistycznym projekcie to one grają główną rolę.

Sprawdź case study
skarby-miasta-sklep-internetowy-woocommerce-nowy-moovi-short-500kb

Skarby Miasta. Serwis kontentowy ze sklepem

Można tu nie tylko kupić jedną z książek, ale też przeczytać artykuły i wysłuchać próbki tekstów nagrane przez autora w formie podcastów.

Sprawdź case study >>
Więcej

Co jeszcze warto wiedzieć?

Więcej o mnie

Zrobiłam kilkadziesiąt stron w agencji interaktywnej. Każdego rodzaju, dla wielkich marek, ze świetnymi wykonawcami, do różnych krajów. Korporacyjne, sprzedażowe, produktowe, konkursowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2B, B2C.

A potem zupełnie samodzielnie od A do Z zrobiłam kilka stron dla siebie, rodziny i znajomych. Poznałam od podstaw takie kwestie jak hosting, WordPress, blog, RODO, obróbka zdjęć, system newsletterowy i formularze,  SEO, sklep internetowy na wtyczce WooCommerce, płatności internetowe i wiele innych kwestii. Znam temat od podszewki, w teorii i w praktyce, mogę wszystko polecić, wytłumaczyć, zrobić i zaprezentować na ekranie mojego komputera.

Czy potwierdzają to inni klienci?

Miałem okazję współpracować z Moovi przy dwoch projektach. Jeden z nich dotyczy szerokiego zakresu doradztwa w zakresie marketingu internetowego, drugi zaś opracowania nowej strony WWW. W obu przypadkach pełen profesjonalizm, nastawienie na zrozumienie potrzeb klienta, elastyczność i super atmosfera wspólpracy. Szczerze polecam! (źródło: Google)

Piotr Goliński
Managing Partner, CTER

Serdecznie polecam Moovi, ekspercka wiedza, pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

Błażej Marcinkowski
Marketing Manager, WIelton

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Moovi przy tworzeniu naszej nowej strony. Doceniamy zaangażowanie Kariny, świetną komunikację z nią, a przede wszystkim cenne rady i sugestie wynikające z jej dużego doświadczenia, które przekładają się na doskonały efekt końcowy naszych działań.

Natalia Duma
PR&Marketing Manager, JRC Consulting

Załóżmy, że się zdecyduję. Jak to będzie wyglądało?

Proces krok po kroku

1. Brief
Na początek rozmawiamy. Zadaję Ci serię pytań o funkcje Twojej strony firmowej, ofertę, do kogo jest skierowana, jakie masz materiały itd. Jeśli trzeba, cofamy się krok wcześniej i opracowujemy strategię marketingową, robimy badania na klientach. A jeśli wszystko jest jasne, na tej podstawie powstaje makieta.
2. Makieta
To taka uproszczona strona, klikalny prototyp. Układam Ci w tej formie całą architektury, flow każdej podstrony, moduły, linkowanie. Dokładnie rozpisuję, jakie teksty i obrazki będziesz mieć do przygotowania.
3. Przygotowanie strony
Na tym etapie ubieramy stronę w projekt graficzny i wstawiamy treści. Robimy wszystkie techniczne ustawienia - zadbamy o serwer, domenę, podpięcie statystyk, RODO, wersję na komputer i telefon. Jeśli tak wcześniej ustalamy, robimy przygotowania pod SEO, bloga, czy newsletter.

A ile to będzie kosztowało?

Moje zasady współpracy z klientami

Na jakich zasadach możemy współpracować przy stronie firmowej?

Możemy się umówić na pojedynczą realizację wycenioną całościowo lub miesięczny abonament. 

Współpraca projektowa

jednorazowa wycena

Na podstawie briefu wyceniam makietę. Stopień rozbudowania makiety pozwala oszacować przygotowanie docelowej strony. Czasami umawiamy się na mniejsze projekty: samą makietę, wdrożenie gotowych projektów graficznych, przeniesienie strony na WordPressa, czy odświeżenie szablonu.

Stała współpraca

abonament

Naszą współpracę  przy stronie możemy też rozplanować na kilka miesięcy czy lat. Zrobimy wtedy razem strategię, makietę, opublikujemy stronę w podstawowej wersji, a potem rozwijamy ją o blog, case study, regularny newsletter, landingi produktowe, stałe dostosowywanie do SEO czy mediów społecznościowych. Taki pakiet w zależności od potrzeb i zakresu współpracy to zwykle od 2 do 8 tys. zł  netto miesięcznie. 

Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?

Jak potem zrobić, żeby ściągnąc klientów na stronę?

Inne usługi Moovi

Content marketing

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wyślij zapytanie

Myślisz, że mogę pomóc Twojej firmie? Uzupełnij krótki formularz i kliknij wyślij. Informacje trafią na mojego maila. Wtedy skontaktuję się z Tobą, żeby porozmawiać o tym, czego  potrzebujesz.