Strony internetowe dla firmy
Przekonaj klienta firmową stroną internetową

Jak teraz wygląda strona internetowa Twojej firmy?
Domyślamy się, że:
- Jest niepoukładana? Nie znasz się na tworzeniu stron internetowych, na UX, USP, RTB itd. a trzeba było pokazać wykonawcy palcem, jak ma dokładnie wyglądać strona Twojej firmy? W dodatku od tego czasu trochę się zestarzała?
- Nie sprzedaje? Nie przekonuje? Strona internetowa firmy jest sztampowa, nieskuteczna, klienci z niej szybko uciekają?
- Jest nieelastyczna? Chcesz zmieniać firmową stronę www, ale nie masz jak? Nie możesz dopasować strony ofertowej, wstawić ciekawych artykułów? A może firma od SEO lub Adwords mówi, że na tej stronie nic się nie da zrobić?
Coś w tym jest?
Jak zrobić dobrą firmową stronę www?
Po wielu latach pracy w dużych agencjach reklamowych dla wielkich marek konsumenckich też na początku nie wiedzieliśmy, jak zrobić przekonującą firmową stronę internetową dla średniej czy małej firmy. Szczególnie takiej z ofertą B2B. Skuteczną bez nazwy znanej światowej marki, bez reklamy za setki tysięcy złotych, bez wymyślnych kreacji i wielkich marketingowych badań.
Rozmawialiśmy z właścicielami firm i z ich klientami. Przeanalizowaliśmy setki rad i historii guru nowoczesnego marketingu oraz najbardziej skutecznych w Internecie przedsiębiorców. Potem sprawdziliśmy różne rozwiązania i modele działania na na klientach.
Po przetestowaniu różnych podejść, metodą prób i błędów zrozumieliśmy, że kluczem do sukcesu jest zrobienie firmowej strony klientocentrycznej. Odpowiadającej na autentyczne problemy i potrzeby tej drugiej strony.
Teraz zmieniamy myślenie firm, którymi się opiekujemy. Nie tyle wykonujemy strony www dla firm na zamówienie, co doradzamy, jak zrobić stronę firmową, która nie tylko jest, ale działa. Prowadzimy za rękę i tłumaczymy na bazie zdobytej wiedzy i doświadczeń, które rozwiązania będą najrozsądniejsze i dlaczego.
Dodatkowo robimy strony firmowe, które potem samodzielnie będzie można zmieniać i rozwijać, także bez naszej pomocy. Wewnątrz firmy albo z innym wykonawcą. Nie chcemy nikogo od siebie uzależniać.
Mam jednak pewne wątpliwości... Zresztą pewnie inni klienci także...
Po co strona firmowa?
"Kto jeszcze robi strony firmowe. Teraz wszyscy siedzą na LinkedIn?"
Kojarzysz, jak Facebook „ciął zasięgi” i kazał za wszystko sobie płacić? Jak Google ciągle zmienia algorytmy? Jak wszedł tajemniczy ChatGPT? Jak LinkedIn usuwa i dodaje nowe funkcjonalności? Media społecznościowe mają swoje plusy, ale to nie jest Twoje podwórko.
Twoja strona firmowa to TWOJE miejsce i TWOJE zabawki. TWOJE centrum internetowego świata, do którego powinny prowadzić wszystkie drogi, jak do Twojego własnego Rzymu.
A zresztą… Czy kiedy potrzebujesz rozwiązać jakiś problem, to przypadkiem nie przeczytasz czasem artykułu na eksperckim blogu? Czy nie zdarzyło Ci się trafić na taką sprzedażową stronę ofertową, że chciało Ci się kupować od ręki? A „guglać” stronę potencjalnego wykonawcy, żeby przejrzeć, kto to, skąd są, co już zrobili i dla kogo, czy to nie „firma krzak”? Własna firmowa strona www to własna strona. To pozycja absolutnie obowiązkowa i jak już ją robisz, to zrób ją najlepiej jak się da.
A swoją drogą Twoim LinkedIn też się warto zająć, bo nie przeczę, że social selling działa i potwierdzamy to z własnego doświadczenia.
"Pozyskuję klientów przez kontakty bezpośrednie, nie przez stronę www firmy"
"Mam klientów z poleceń"
"Potrzebuję tylko prostej wizytówki"
"Nie mam czasu"
I ważna kwestia...
Dlaczego masz zrobić stronę firmową właśnie z Moovi?
Strony mają flow
Dobra strona firmy to logicznie ułożony ciąg, który ma przekonywać. Rozrysujemy Ci na makiecie, co jak opisać, w jakiej kolejności, jak zilustrować na stronie i gdzie linkować.
Realizują zadania
Nie przygotowujemy firmowej strony www tylko po to, żeby była. Robimy ją w konkretnym celu - uwiarygodnienia, edukacji klientów zebrania kontaktów, sprzedaży.
Nie pokazujesz palcem
To nie Ty masz się znać na marketingu. Rozplanujemy Ci stronę firmy i ją wdrożymy. Twoje zadanie to tylko dostarczenie informacji i materiałów o Twoim biznesie
Łatwo je zmodyfikujesz
Wdrażamy strony www da firm na uniwersalnych narzędziach. Możesz je potem łatwo obsługiwać. Samodzielnie zmieniasz zawartość, tworzysz nowe moduły i podstrony.
Planujemy na przyszłość
Robimy wersję podstawową strony firmowej i na tym możemy poprzestać. Jednak proponujemy Ci też rozwój strony, np. newsletter, blog, wideo, sklep.
Ok, w teorii to fajnie brzmi, ale...
Jakieś przykłady stron firmowych?

Radiovet. Zaczęło się od strony, robimy cały marketing
Zapytanie dotyczyło strony firmowej z dobrze opracowaną zawartością. Tymczasem realizujemy plan marketingowy do pozyskiwania i lojalizacji klientów.
Sprawdź case study >>
Wielton. Strona do zbierania leadów na rynek niemiecki
Planowanie flow przekonującego do produktu i firmy, makieta, wytyczne do treści, projektowanie i wdrożenie, łącznie z formularzem.
Sprawdź case study >>
Vive. Strona lądowania Adwords dla e-sklepu B2B
Dla największego na świecie polskiego producenta odzieży używanej tłumaczymy na stronie, jak firmy mogą zamawiać towar przez Internet.
Sprawdź cas study >>
CTER. Strona nastawiona na content, SEO i newsletter
Wizytówkową stronę firmy rekrutacyjnej przekształciliśmy w serwis budujący wiarygodność i relacje przez wartościowe treści na blogu i w newsletterze.
Sprawdź case study >>
Prospero. Agencja PR o swoich usługach i portfolio
Po metamorfozie firma w końcu pokazuje w pełnej okazałości swoje widowiskowe realizacje i przedstawia ofertę usług. A na początek intrygujące powitanie.
Sprawdź case study >>Kim jesteśmy?
Więcej o Moovi
Przed agencją Moovi, wiele lat zdobywaliśmy doświadczenie w największych agencjach. Z dużymi zespołami zrobiliśmy kilkadziesiąt stron internetowych. Dla wielkich marek, ze świetnymi wykonawcami, do różnych krajów. Korporacyjne, produktowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2B, B2C.
Agencja marketingu B2B Moovi działa na rynku od kilku lat. Specjalizujemy się w nowoczesnej obsłudze marketingowej firm, które sprzedają usługi lub produkty do innych firm. Takich, które robią dobrą robotę na polskim rynku, ale nie potrafią się tym pochwalić w Internecie.
Z klientami opracowujemy koncepcje stron firmowych, od zebrania informacji o firmie, rynku i klientach, przez badania Buyer Persona i strategię marketingową (tam gdzie to potrzebne), po makietę strony www dla firmy. Obmyślanie i techniczne tworzenie stron znamy od podszewki. Możemy polecić najlepsze i sprawdzone rozwiązania, wszystko wytłumaczyć i zaprezentować na ekranie komputera.

Karina
Założycielka Moovi
Zespół Moovi
Strony wdraża nasz świetny zespół złożony z twórców stron (webdeveloperów), grafików (designerów), redaktorów (copywriterów). Zajmują się projektowaniem, UX, WordPressem, serwerami, blogiem, RODO, obróbką zdjęć, newsletterem, formularzami, SEO, e-sklepem WooCommerce, płatnościami internetowymi itd.

Adrian
Twórca stron WordPress

Monika
Twórca stron WordPress

Krzysztof
Twórca stron WordPress

Klaudia
Designerka

Łukasz
Designer

Kamila
Copywriterka
Czy potwierdzają to inni klienci?
Załóżmy, że się zdecyduję. Jak to będzie wyglądało?
Proces tworzenia firmowej strony www krok po kroku
1. Brief
2. Makieta
3. Przygotowanie strony
A ile to będzie kosztowało?
Strona internetowa firmy cena
Na jakich zasadach możemy współpracować przy stronie firmowej?
Możemy się umówić na pojedynczą realizację wycenioną całościowo lub miesięczny abonament.
Współpraca projektowa
jednorazowa wycena
Na podstawie briefu wyceniamy makietę. Stopień rozbudowania makiety pozwala oszacować przygotowanie docelowej strony. Czasami umawiamy się na mniejsze projekty: samą makietę, wdrożenie gotowych projektów graficznych, przeniesienie strony na WordPress, czy odświeżenie szablonu.
Stała współpraca
abonament
Naszą współpracę przy stronie możemy też rozplanować na kilka miesięcy czy lat. Zrobimy wtedy razem strategię, makietę, opublikujemy stronę w podstawowej wersji, a potem rozwijamy ją o blog, case study, regularny newsletter, landingi produktowe, stałe dostosowywanie do SEO czy mediów społecznościowych. Taki pakiet w zależności od potrzeb i zakresu współpracy to zwykle od 2 do 10 tys. zł netto miesięcznie.
Jak potem zrobić, żeby ściągnąc klientów na stronę?
Inne usługi agencji marketingu B2B Moovi

Strategia marketingu
Opracuj argumenty przekonujące klientów i zaplanuj, jakimi kanałami najlepiej je przekazać...

Landing Page
Przygotuj strony ofertowe, które pozwolą Ci zbierać zapytania z Adwords, SEO, Social Media...
Strona firmowa FAQ
Tak, mamy doświadczenie zarówno w robieniu stron wielojęzycznych jak i landing page do kampanii np. adwords na runki zagraniczne (niemiecki czy nawet marokoański)
Strona firmowa B2B to strona internetowa dla firmy, która sprzedaje produkty i usługi profesjonalne dla innych firm. Strona www służy wtedy do przekonującego przedstawienia produktów i usług, uwiarygodnienia firmy i oferty oraz do uprzystępnienia kolejnych kroków.
Strona www firmy musi zawierać strony ofertowe poszczególnych usług i/lub strony kategorii produktowych i katalog produktów. Powinna mieć stronę o firmie. Dobrze, żeby pokazywała wcześniejsze realizacje i opinie klientów. koniecznie musi mieć CTA (Call To Action), czyli wezwanie do działania i wykonania kolejnych kroków
Pozwala się wyszukać w internecie, przekonać klienta i zdobyć zapytanie o usługę lub produkt. Klienci firmowi w dzisiejszych czasach ponad połowę czasu poświęconego na proces decyzyjny o wyborze dostawcy spędzają w Internecie na samodzielnych poszukiwaniach i studiowaniu stron intenetowych.
Najpierw trzeba zrobić stronę firmową z wartościowymi, wyszukiwanymi treściami. Trzeba zadbać, żeby była szybka, dostosowana do urządzeń mobilnych. Następnie warto uruchomić działania SEO (optymalizacja w darmowych wynikach wyszukiwania) oraz kampanie Adwords (płatne linki Google ważne szczególnie na początku). We wszystkich powyższych pomagamy naszym klientom.
My szczególnie zachęcamy do wykonania strony na darmowym i najpopularniejszym silniku WordPress. Najlepiej przy użyciu popularnego page buildera typu Elementor, który pozwoli potem łatwo zmieniać i rozwijać stronę także bez agencji.
WordPress to najpopularniejszy silnik (cms) do robienia stron internetowych. Dzięki temu ma bardzo dużo możliwości – bezpłatne i płatne wtyczki oraz dodatkowe kodowanie przez programisty pozwalają uzyskać praktycznie każdą funkcjonalność. Nie blokują wielu możliwości tak jak popularne rozwiązania SaaS w chmurze. Na początek wymagają jednak więcej pracy przy stworzeniu strony a później przynajmniej raz na kwartał warto zrobić małą konserwację i aktualizację wtyczek.
Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?
skontaktuj się w dogodny sposób:
