
Pierwotnie strona internetowa Skarby Miasta pełniła wyłącznie funkcję sklepu internetowego, gdzie można było kupić poszczególne pozycje tego autorskiego wydawnictwa.
Zmiana polegała na dodatkowym wykorzystaniu content marketingu.
Unikalne treści mają za zadanie ściągnąć ruch z wyszukiwarki Google (SEO). Prócz tego budują świadomość tego, co można znaleźć w drukowanych książkach. Próbki tekstów z książek i stworzonych specjalnie na potrzeby serwisu zachęcają kibiców małych i dużych klubów piłkarskich do zamówienia pełnych książek drukowanych.
Strona prócz funkcji sprzedażowych i informacyjnych zyskała dodatkowo magazynowy charakter.
Dodatkowo odświeża wizerunek i lepiej odpowiada oczekiwaniom wizualnym twórców.
Szerzej opisany case study sklepu znajdziecie tutaj:
Jak przebudowaliśmy sklep internetowy, żeby wykorzystać content marketing
UWAGA:
Po najechaniu na stronę obok można zobaczyć także starą wersję strony Skarbów Miasta
- Skarby Miasta
- Autorskie sportowe wydawnictwo książkowe (selfpublishing)
- https://skarbymiasta.com/
- Strona internetowa WordPress
- Sklep internetowy WooCommerce
- Page Bulder Elementor
- Płatności internetowe Przelewy24
- Podcasty Soundcloud