
Klient
CTER to średniej wielkości firma rekrutacyjna. Jej oferta skierowana jest do dyrektorów HR największych przedsiębiorstw i korporacji. Z klientami współpracuje długoterminowo i cieszy się bardzo dobrą opinią doświadczonych profesjonalistów z zasadami.
Stara strona
Podstawowy problem polegał na tym, że klient nie miał możliwości samodzielnego dodawania treści, co mocno ograniczało kontent marketing i SEO. Strona odzwierciedlała artystyczne zainteresowania właścicielki, jednak była mało przystępna do szybkiego skanowania treści.
Proces zmiany
Zanim przystąpiliśmy do projektowania strony spytaliśmy klientów i potencjalnych klientów o to, co jest dla nich ważne w relacjach z firmą taką jak CTER. Wnioski uwzględniliśmy w architekturze informacji i treściach. Więcej o procesie niebawem w CASE STUDY.
Rezultat
Zachowaliśmy spójność wizualną z poprzednią wersją (logo, typografia, kolory, zdjęcia), ale bardzo rozbudowaliśmy stronę i treści.
Przykładowe obszary, które zmieniliśmy:
1. Rekomendacje – zadbaliśmy o pokazanie opinii godnych zaufania osób z branży – zarówno klientów, jak i kandydatów i partnerów.
2. Artykuły eksperckie i case study – konsultanci publikują tu teraz świetne merytorycznie artykuły na tematy interesujące klientów i kandydatów.
3. Czytelność – zadbaliśmy o rozrzucenie litych bloków tekstu i możliwość szybkiego przeglądania treści. Śródtytuły, pogrubienia, punktory, wizualne uporządkowanie treści bardzo w tym pomogły.
- CTER
- Firma zajmująca się rekrutacją bezpośrednią (executive search / interim management) kadry menadżerskiej wysokiego szczebla.
- https://cter.pl/
- Badanie klientów i konkurencji, profil idealnego klienta
- Wytyczne do komunikacji na stronie i makieta
- Strona internetowa WordPress
- Content marketing - blog, rozbudowa treści na stronach
- SEO (wspólnie z agencją) - dopasowanie treści do fraz kluczowych
- Strona dwujęzyczna
Stara strona CTER - oferta:

Stara strona CTER - zespół:

Stara strona CTER - strona główna:
