Nowa strona cter.pl nastawiona na ludzi i wartościowe treści

strany internetowe dla firmy portfolio cter
W usługach tego typu kluczowy jest kontaktz konkretnym konsultantem. CTA (call to action - wezwanie do działania) to zachęta do kontaktu z konkretnym człowiekiem, a nie po prostu z firmą.

Strona dla firmy zajmującej się rekrutacją wysokiego szczebla. Budujemy wiarygodność, ekspercki wizerunek i zachęcamy do kontaktu

 

Klient

CTER to średniej wielkości firma rekrutacyjna. Jej oferta skierowana jest do dyrektorów HR największych przedsiębiorstw i korporacji. Z klientami współpracuje długoterminowo i cieszy się bardzo dobrą opinią doświadczonych profesjonalistów z zasadami.

Stara strona

Podstawowy problem polegał na tym, że klient nie miał możliwości samodzielnego dodawania treści, co mocno ograniczało kontent marketing i SEO. Strona odzwierciedlała artystyczne zainteresowania właścicielki, jednak była mało przystępna do szybkiego skanowania treści.

Proces zmiany

Zanim przystąpiliśmy do projektowania strony spytaliśmy klientów i potencjalnych klientów o to, co jest dla nich ważne w relacjach z firmą taką jak CTER. Wnioski uwzględniliśmy w architekturze informacji i treściach. Więcej o procesie niebawem w CASE STUDY.

Rezultat

Zachowaliśmy spójność wizualną z poprzednią wersją (logo, typografia, kolory, zdjęcia), ale bardzo rozbudowaliśmy stronę i treści. 

Przykładowe obszary, które zmieniliśmy:

1. Rekomendacje – zadbaliśmy o pokazanie opinii godnych zaufania osób z branży – zarówno klientów, jak i kandydatów i partnerów.

2. Artykuły eksperckie i case study  – konsultanci publikują tu teraz świetne merytorycznie artykuły na tematy interesujące klientów i kandydatów.

3. Czytelność – zadbaliśmy o rozrzucenie litych bloków tekstu i możliwość szybkiego przeglądania treści. Śródtytuły, pogrubienia, punktory, wizualne uporządkowanie treści bardzo w tym pomogły.

Klient:

  • CTER
  • Firma zajmująca się rekrutacją bezpośrednią (executive search / interim management) kadry menadżerskiej wysokiego szczebla.
  • https://cter.pl/

Usługi:

  • Badanie klientów i konkurencji, profil idealnego klienta
  • Wytyczne do komunikacji na stronie i makieta
  • Strona internetowa WordPress

Szczegóły:

  • Content marketing - blog, rozbudowa treści na stronach
  • SEO (wspólnie z agencją) - dopasowanie treści do fraz kluczowych
  • Strona dwujęzyczna

Stara strona CTER - oferta:

strona internetowa dla firmy cter - stara strona oferta
Na starej stronie CTER oferta opisana jest w formie zwartego tekstu do wczytywania się dla cierpliwych

Nowa strona CTER - oferta

W nowej wersji zadbaliśmy, żeby stronę można było łatwo przeskanować wyłapując szybko najważniejsze rzeczy z punktu widzenia klienta: korzyści, zasady współpracy, proces krok po kroku i kontakt

Stara strona CTER - zespół:

strona internetowa dla firmy cter - stara strona osoby
Na starej stronie ludzie z CTER byli już ciekawie przedstawieni, ale brakowało trochę przejrzystości i możliwości kontaktu

Nowa strona CTER - konsultanci

Z rozmów z klientami wyszło nam, że osoba konsultanta jest czasem bardziej kluczowa niż marka firmy, dlatego rozbudowaliśmy sylwetki budując autorytet i umożliwiając szybki kontakt kontekstowy z różnych miejsc w serwisie.

Stara strona CTER - kontakt:

strona internetowa dla firmy cter - stara strona
Kontakt na starej zawierał dedykowaną mapkę i podstawowe dane adresowe.

Nowa strona CTER - kontakt

strona internetowa dla firmy strona kontakt
Dodaliśmy więcej możliwości kontaktu, praktyczniejszą interaktywną mapkę razem z linkiem do parkingu oraz przekierowanie do kontaktu osobistego z konsultantami

Stara strona CTER - strona główna:

strona internetowa dla firmy cter - stara strona glowna
Poprzednia strona główna wyglądała oryginalnie (projektowana przez artystę), ale nie ułatwiała szybkiego zebrania najważniejszych informacji o usługach i nie skupiała się na budowaniu wiarygodności

Nowa strona CTER - strona główna

strona internetowa dla firmy jak zaprojektować
Zachowując spójność z wcześniejszą stylistyką serwisu zadbaliśmy o podkreślenie ludzkiego charakteru firmy, szybkie przedstawienie najważniejszych usług i budowanie wiarygodności oraz eksperckiego wizerunku.

Podobne realizacje