Wielton. Landing page kampanii Adwords na Niemcy

landing page Wielton realizacje Moovi

Klient o współpracy:

Serdecznie polecam Moovi, ekspercka wiedza, pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy.

Błażej Marcinkowski
Marketing Manager, Wielton

Strona lądowania do przedstawienia produktów i zbierania leadów kontaktowych w kampanii Adwords na rynku niemieckim

 

Klient

WIelton S.A. to polska firma z Wielunia, która jest aktualnie trzecim w Europie producentem naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Firma bardzo dynamicznie się rozwija, stawia na jakość, przydatne ulepszenia i szeroki, dopasowany do klientów asortyment. 

Strona do kampanii niemieckiej

Wielton odważnie wychodzi na rynki zagraniczne i dobrze sobie na nich radzi. Przy okazji wchodzenia na rynek niemiecki z kampanią w Google Adwords przygotowaliśmy razem dwie strony produktowe – dla popularnych naczep kurtynowych do TIR-ów oraz do wywrotek.  

Proces planowania

Zanim przystąpiliśmy do projektowania strony podjęliśmy strategiczne decyzje do jej zawartości i rozrysowaliśmy planowany flow komunikacyjny na makiecie.

Przyjęliśmy, że firma Wielton i jej produkty mogą być jeszcze nieznane dla odbiorcy. Dlatego landing miał spełniać zarówno rolę wizerunkową jak i informacyjna produktową. A wszystko to w zwartej formie strony o funkcji leadowej, dlatego musieliśmy znaleźć złoty środek między przekonującymi informacjami a zwięzłą formą przekonującą do działania czyli do pozostawienia danych kontaktowych.

Makieta

Na makiecie rozrysowaliśmy sobie moduły, ich zawartość i kolejność. Makieta zawierała już bardzo konkretne wytyczne do tekstów i obrazków i ich roli.

W trakcie realizacji ze względu na czas przygotowania musieliśmy zrezygnować z kilku bardziej czasochłonnych treściowo modułów, ale zachowaliśmy najważniejszy „trzon perswazyjny”:

– wizerunkowy baner produktowy

– wyjście od potrzeb i problemów klientów oraz korzyści od marki

– konkretne przydatne rozwiązania produktowe, „ficzery”

– uwiarygodnienie jakości – film o testowaniu produktów

– przedstawienie producenta i konkretne dowody na zaufanie – mapa i liczby

– rozpisane kolejne kroki i zachęta do kontaktu handlowego

Rezultat

Handlowcy z niemieckiego oddziału Wielton mogli zacząć pozyskiwać pierwsze leady z Internetu jeszcze przed rozpoczęciem szerszych działań marketingowych, wizerunkowych i sprzedażowych na tym rynku.

Klient:

Usługi:

  • Makieta landing page pod kampanię Adwords i flow komunikacji
  • Landing page produktowe do pozyskiwania leadów na rynku niemieckim

Szczegóły:

  • Ustalenie flow i podstawowych korzyści i argumentów dla klientów
  • Konwersyjna, przekonująca strona produktowa do kampanii Google na rynek niemiecki
  • Strona niemieckojęzyczna

Landing page Wielton - naczepa Curtain:

wielton landing page
Strona stworzona na bazie makiety z okreslonym flow sprzedażowo-perswazyjnym.

Landing page Wielton - wywrotka:

wielton landing page
Strona przygotowana dla innego produktu - na tej samej makiecie, z innymi treściami produktowymi i drobnymi modyfikacjami.

Makieta i landing page B2B do kampanii VIVE

makieta landing page B2B VIVE
landing page przykłady
Landing page "na żywo" w wersji mobile i desktop

Klient:

Usługi:

  • Makieta landing page pod kampanię Adwords i flow komunikacji
  • Landing page produktowe do pozyskiwania leadów B2B
  • Strona w 5 wersjach językowych

Szczegóły:

  • Ustalenie flow i podstawowych korzyści i argumentów dla klientów
  • Konwersyjna, przekonująca strona produktowa do kampanii Google

Landing page do kampanii Google B2B skierowana do hurtowników i właścicieli sklepów z używaną odzieżą

 

Klient

VIVE Textile Recycling to polski producent odzieży używanej. Eksportuje posortowane ubrania do ponad 70 krajów na całym świecie, a z niedających się przetworzyć resztek tworzy ekologiczny kompozyt.

VIVE ma sieć swoich sklepów detalicznych w całej Polsce. Funkcjonuje jednak przede wszystkim jako hurtownia i daje możliwość zamówienia towaru przez właścicieli innych sklepów i hurtowni w sklepie online.  

Wyzwanie: informacja i konwersja

Pierwotnie kampania sprzedażowa Adwords kierowała do strony, gdzie były jedynie proste formularze do rejestracji i logowania w sklepie, bez żadnej informacji, jak działa platforma, co można na niej znaleźć i jakie kolejne kroki czekają na potencjalnego klienta. Tymczasem proces rejestracji B2B to dość długi i skomplikowany proces, a bez niego nie można „zajrzeć” do środka sklepu.

Dlatego z VIVE i agencją Adwords postanowiliśmy stworzyć stronę lądowania, która pomoże potencjalnym klientom. Lądując tu z kampanii dowiadują się, o co chodzi w ofercie i co ich czeka w kolejnych krokach. Dzięki temu chętniej rejestrują się i po przejściu procesu weryfikacji mogą zamawiać w sklepie.

 

Planowanie strategiczne

Ustaliliśmy z klientem najważniejsze wyróżniki oferty i komunikaty do klienta B2B na temat oferty i marki. Jednocześnie jak najprościej rozpisaliśmy wezwanie do działania w formie kolejnych kroków. Zebraliśmy też prawdziwe wątpliwości klientów i odpowiedzieliśmy na nie w formie pytań i odpowiedzi.

 

Koncepcja flow i makieta

Najpierw zaproponowałam VIVE układ sekcji, które:

1. na początek przedstawiają klientowi B2B konkretną i zrozumiałą ofertę oraz konkretne korzyści dla niego

2. prowadzą klienta za rękę – strona objaśnia szczegółowo proces tworzenia konta i zamawiania – w kilku punktach oraz na wideo

3. rozwiewają ewentualne obiekcje – zaufanie do firmy budują liczby i fakty (oraz obrazki z fabryki) a także życiowe pytania klientów i praktyczne odpowiedzi na nie

4. skłaniają do rejestracji – przycisk do rejestracji jest eksponowany cały czas podczas scrollowania strony

Makieta miała pomagać współtwórcom landingu po stronie VIVE w przygotowaniu optymalnych obrazków i tekstów. Wspólnie z graficzką na tej podstawie opracowaliśmy docelowy wygląd strony.

 

Rezultat

Landing page daje zainteresowanemu klientowi, który kliknął w reklamę Adwords pełną informację i zachęcą do rejestracji, czyli konwertuje na sprzedaż.

Dodatkowy benefit dla VIVE to możliwość samodzielnego wprowadzania zmian na stronie, bo landing jest przygotowany w łatwym do obsługi programie Elementor.

Pierwsza wersja makiety przyszłego landing page:

makieta do landing page
Makieta pokazuje na "dużych klockach", bez warstwy wizualnej, co ma się znaleźć na stronie. Wskazówki pomagają stworzyć kontent - dobrać zdjęcia i opracować teksty.

Powstały landing page VIVE B2B

Wspólnie z klientem i graficzką wypracowujemy ostateczną stronę, która w najwazniejszych kwestiach opiera się na makiecie, choć w trakcie dopracowywania wprowadzamy zmiany do kolejności i zawartości sekcji.

Nowa strona firmowa dla JRC Consulting

nowa strona firmowa realizacje moovi jrc consulting

Content marketing jako wsparcie sklepu internetowego. Strona służąca wyłącznie sprzedaży książek została przebudowana i powstał serwis z reportażami. Buduje SEO i zachęca do zakupu drukowanych książek.

Czytaj dalej

Strona internetowa dla firmy. Oferta, realizacje i blog

strony internetowe dla firm moovi strona portfolio

Content marketing i system newsletterowy Mailchimp

Strona ma za zadanie zaprezentować usługi marketingu internetowego. 

Pokazuje zrealizowane projekty.

W ramach content marketingu prezentuje merytoryczne artykuły pogłębiające wiedzę na temat usług i docelowo przyciągające ruch z wyszukiwań organicznych w Google.

Klient:

Usługi:

  • Strona internetowa WordPress
  • Content marketing
  • Lead pages

Szczegóły:

  • Page Builder Elementor