Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?
W czym mogę Ci pomóc?
Proponuję Twojej firmie trzy narzędzia do pozyskiwania klientów w Internecie
Zaczynamy od podstaw. Budujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy w Internecie. Tutaj zaprezentujesz się od najlepszej strony. Zarówno wtedy, kiedy ktoś wpisuje do wyszukiwarki czego szuka, żeby znaleźć firmy, które mu pomogą. Jak i wówczas, gdy Twoja firma została polecona klientowi, ale żeby Cię wybrać spośród innych chce Cię lepiej poznać i sprawdzić Twoją wiedzę i dotychczasowe projekty. Niezbędne będą:
- dobrze zrobiona strona internetowa
- kontent marketing, czyli dobre treści - eksperckie artykuły, zdjęcia realizacji, czy filmy
- LinkedIn - najlepsze miejsce w Internecie do nawiązywania relacji biznesowych
Kiedy będziesz już miał swoje miejsce w Internecie, które zachęca do współpracy, dopiero wtedy zadbaj o sprowadzenie do niego ruchu klientów z mediów społecznościowych SEO Adwords,
Część rzeczy robię samodzielnie, w bardziej specjalistycznych tematach korzystam z sieci sprawdzonych wykonawców. Poniżej znajdziesz zagadnienia, nad którymi będziemy razem pracować
STRONA INTERNETOWA
GDZIE ma być strona?
Serwer, domena, wybór cms
CO ma być na stronie?
Co na stronie głównej? Co na podstronach? Jak pokazać ofertę? Czy przedstawiać opinie klientów? Czy prowadzić bloga? Czy sprzedawać na stronie?
JAKA ma być strona?
Minimalistyczna czy artystyczna? Spokojna, czy dynamiczna? Prosta czy rozbudowana? Prawie sam tekst, czy raczej obrazki i wideo?
SKĄD tu przyjdą ludzie?
Jak ją zrobić, żeby przyciągnąć odwiedzających? Jakie treści będą dobre pod wyszukiwarki, a jakie pod media społecznościowe? Co zrobić, żeby zostali, kupowali i wracali?
CO warto zmieniać?
Jak sprawdzać, co jest dobrze, a co źle? Jakie statystyki podpiąć i jak je analizować? CO to są testy A/B? Jak szybko, prosto i tanio robić zmiany na stronie?

DLACZEGO JA?
Zrobiłam kilkadziesiąt stron w agencji interaktywnej. Każdego rodzaju, dla wielkich marek, ze świetnymi wykonawcami, do różnych krajów. Korporacyjne, sprzedażowe, produktowe, konkursowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2b, B2C.
A potem zupełnie samodzielnie od A do Z zrobiłam kilka stron dla siebie, rodziny i znajomych. Poznałam od podstaw takie kwestie jak hosting, WordPress, blog, RODO, obróbka zdjęć, system newsletterowy i formularze, SEO, sklep internetowy na wtyczce WooCommerce, płatności internetowe i wiele innych kwestii. Znam temat od podszewki, w teorii i w praktyce, mogę wszystko polecić, wytłumaczyć, zrobić i zaprezentować na ekranie mojego komputera.

KONTENT MARKETING
Tworzenie wartościowych treści nie tylko zbuduje wizerunek ekspertów w branży, ale też ściągnie ruch i klientów.
JAKICH TREŚCI SZUKAJĄ KLIENCI?
Jakie pytania nurtują Twoich prawdziwych klientów? O co Twoi potencjalni klienci pytają w wyszukiwarce? Jakie mają problemy i jakich porad szukają? Jakie pytania są najczęstsze? Czy jest jakaś nisza, której nie zajęła konkurencja?
JAKIE TEMATY PORUSZAĆ?
O czym powinny być moje treści, żeby zmieniać odwiedzających w klientów? Co ma największy potencjał? Jak często publikować? Co najpierw, a co później? Czy porady, czy o książkach, czy o realizacjach, a może o nagrodach?
TEKSTY CZY WIDEO?
W jakiej formie najlepiej zaprezentować treści? Co lubi algorytm Google, a co będzie miało lepsze zasięgi na Linkedin? Perswazyjny post tekstowy, studium przypadku w pdf z liczbami i wykresami, uproszczona infografika, cykl wideoporadników, ankieta, a może osobisty mailingi? Co najlepiej zaangażuje odbiorców i przekona ich do zakupu?
LINKI CZY FRAZY KLUCZOWE?
Czy tworzyć dla robotów Google czy dla czytelników? Jak wystarać się o dziesiątki linków do mojego serwisu? Czy trzeba za nie płacić? Jak dobrze korzystać z WordPressa i wtyczek do SEO? Czy treści powinny być krótkie i lekkostrawne? A może długie, wnikliwe i unikalne? Czy pokazywać całą swoją wiedzę w artykułach?
JAK WYKORZYSTAĆ STATYSTYKI?
Jak ustawić Google Analytics? Czy liczy się sprowadzony ruch czy konwersja na kontakt? Co zmieniać dzięki Google Search Console? Jakie są przydatne darmowe aplikacje? Czy i jakie płatne narzędzia wykorzystywać?
DLACZEGO JA?
Przed pracą w agencji interaktywnej przez kilka lat byłam dziennikarką (m.in. w Przekroju), potem redaktorką serwisów internetowych.
Mam całą sieć znajomych dziennikarzy z różnych specjalizacji.
Umiem robić zdjęcia i montować filmy, ale mam też sprawdzone kontakty do wyspecjalizowanych fotografów i specjalistów od wideo.
SEO znam w teorii i skutecznie stosowałam je w praktyce na moich blogach. Mam dobrych specjalistów, którzy pomogą ustawić stronę technicznie pod SEO i pozyskiwać linki.
LINKEDIN
Linkedin do nawiązywania relacji biznesowych i pozycjonowania w Google. Jak działać tu działać?
JAK PRZYGOTOWAĆ PROFIL?
Jaki profil najlepiej pasuje do mnie i do mojego biznesu? Jakie zdjęcia? Co wpisać w każdą z rubryk? Na co zwrócić szczególną uwagę? Czego i tak nikt nie zobaczy?
CO UMIESZCZAĆ W POSTACH?
Jak często postować i o czym? Czy udzielać się w komentarzach? Co zwiększa zasięgi i zaangażowanie? Jaka jest specyfika Linkedin? Co ludzie lubią, komentują i udostępniają? Co przełoży się na realne kontakty biznesowe?
CO TO JEST SOCIAL SELLING?
Jak w mediach społecznościowych pozyskać klientów i sprzedawać? Jak nawiązywać relacje biznesowe na Linkedin? Jak zmieniać zainteresowanego odbiorcę w klienta?
JAK UŁATWIĆ SOBIE ŻYCIE?
Jakie narzędzia pomagają w mediach społecznościowych? Jak nie marnować czasu na tablicy Linkedin? Kiedy i kogo zatrudnić do pomocy?

DLACZEGO JA?
W agencji obsługiwałam profile społecznościowe najlepszych marek – Facebook, Instagram, Twitter. Od jakiegoś czasu wyspecjalizowałam się w Linkedin, uwględniajać podobieństwa do innych mediów społecznościowych jak i jedyne w swoim rodzaju możliwości Linkedin.
Jak pracuję?
Dam Ci wędkę, żebyś mógł łowić ryby.
- Zrobię audyt aktualnej sytuacji
- Poukładam Ci elementy układanki
- Wdrożę narzędzia
- Będę Cię prowadzić za rękę
- Przekażę know how