Skip to content

W czym możemy pomóc Twojej firmie?

Robimy strategię marketingu B2B i wdrażamy ją na narzędziach

Strategia

Narzędzia

Proces

Załóżmy, że jesteś średnią lub małą  firmą. Widzisz profesjonalne strony z landingami sprzedażowymi i blogami firmowymi, posty LinkedIn, mailingi i automation. Inni robią je świetnie. Ty też chcesz,  ale nie wiesz jak. Nie chcesz robić fakultetu z nowoczesnego marketingu. Wolisz działać krok po kroku z kimś, kto się zna. Z kim się dobrze pracuje.

Wtedy wchodzimy z Moovi.

Zaczynamy od podstaw. Budujemy profesjonalny wizerunek Twojej firmy w Internecie. Tutaj  zaprezentujesz się od najlepszej strony. Zarówno wtedy, kiedy ktoś wpisuje do wyszukiwarki, czego szuka, żeby znaleźć firmy, które mu pomogą. Jak i wówczas, gdy Twoja firma została polecona klientowi, ale żeby Cię wybrał spośród innych chce Cię lepiej poznać i sprawdzić Twoją wiedzę i dotychczasowe projekty. Niezbędne będą:

Strona firmowa

To Twoje centrum dowodzenia. Twoje własne podwórko, nie wynajęte mieszkanie jak media społecznościowe. 

To tu umieszczaj ofertę, case study i treści eksperckie. Tu rekrutuj swoich subskrybentów do regularnego newslettera. 

Jak do Rzymu, to do niej powinny prowadzić wszystkie ścieżki.

Ma już swoje lata? Jest źle poukładana? Oferta wygląda jak nachalna ulotka? Nie masz miejsca na swoje artykuły eksperckie, materiały do ściągnięcia i case study? Newslettera nie masz wcale, albo to tylko jakiś martwy, bezużyteczny twór? Strona nie sprzedaje, może nawet odstrasza?

Najpierw dowiem się więcej o Twoim biznesie, klientach i konkurencji. Od Ciebie, albo też z szerszych badań. Potem siądę i rozplanuję Ci na makiecie architekturę informacji i przekonujący flow. A potem to zrobimy graficznie tak, że mucha nie siada.

Dla mnie strona firmowa nie ma po prostu być. Ona ma coś robić. Ma budować ekspercki wizerunek Twojej firmy, przekonywać klientów, zachęcać do subskrypcji treści. Niech Twoja firma będzie top of mind, kiedy klient ma potrzebę skorzystania z rozwiązań takich jak Twoje.

Newsletter firmowy B2B

Decyzje zakupowe Waszych klientów dojrzewają tygodniami i miesiącami, a chcielibyście ich edukować i być na pierwszym miejscu w skojarzeniach z Waszą branżą?  

Wdrożenie newslettera pomoże utrzymać stały kontakt z klientami bez poświęcania czasu handlowców. Pozwoli przekonywać do Was i budować relację odcinek po odcinku. 

Może to też być początek drogi do szerokiego marketing automation w Waszej firmie!

Miesiącami i latami zbieraliście adresy email i chcielibyście przypominać się Waszym klientom? Chcecie mieć kontakt do niezdecydowanych klientów z Waszej strony czy z reklam i powoli przekonywać ich do zakupu usługi lub produktu?

Ustalimy, czym możecie przyciągnąć klientów w mailach. Stworzymy plan kontentowy, skonfigurujemy narzędzia, skutecznie pozyskamy jakościowych odbiorców Waszych newsletterów. Mamy to przetrenowane!

Będziecie mogli zautomatyzować i zmultiplikować wiele czynności marketingowych czy sprzedażowych. Śledzić statystyk, wyciągać wnioski, poprawiać skuteczność. Mniejszym wysiłkiem zachęcicie do zakupu wielu starych i nowych klientów.

jak zrobic newsletter

Landing Page Lead Generation dla firmy B2B

Landing page to Twój wirtualny sprzedawca, który pracuje non stop. Klient trafia tutaj przez wyszukiwarkę, kampanię, ale też z LinkedIn czy z polecenia. 

Taki landing page ma za zadanie przekonać klienta B2B do wykonania kolejnego kroku. Czy to będzie zapytanie ofertowe, czy też pobranie PDF na maila, zapis na newsletter, na webinar, demo czy wybranie daty spotkania.

landing page lead generation

Firmy B2B zwykle mają już jakąś stronę, na którą kierują ruch. Czasem to strona ofertowa, a czasem niestety strona główna. Jedna i druga często nie jest wystarczająco dobrze przygotowana do konwersji, czyli przełożenia ruchu użytkowników na kolejny krok.

Brakuje dobrego przedstawienia oferty, dopasowania do klientów, elementów uwiarygadniających i budujących zaufanie. Często do poprawy są też Call To Action (CTA, Wezwanie Do Działania), czyli elementy bezpośrednio zachęcające do wypełnienia formularza, telefonu, maila, zapisu czy pobrania.

WordPress to najpopularniejszy sposób na rozbudowane i proste strony internetowe. Można na nim zrobić wszystko. Łatwo go edytować i duplikować wewnątrz firmy, szczególnie po użyciu takich ułatwień jak Elementor.  

Możemy przygotować osobny landing page z użyciem dowolnych formularzy albo wpisać stronę lądowania w strukturę serwisu firmowego.

Opracujemy zwięzły landing page lead generation, który jest częścią większego lejka marketingowego albo skupimy się na rozbudowanej uniwersalnej stronie ofertowej o usłudze lub produktach w ramach strony, na którą przyjdą użytkownicy z różnych źródeł i na różnym etapie procesu decyzyjnego.

Klient może być już gotowy do wypełnienia formularza z zapytaniem, wtedy czynimy to przystępnym. Czasem jednak jest jeszcze za wcześnie, więc naszym celem jest mały krok klienta w postaci zapisu na newsletter, pobrania materiału na maila, rejestracji do demo czy na webinar. Potem będziemy obserwować takiego potencjalnego klienta i podsyłać mu kolejne „przekonywacze”, żeby dojrzewał do decyzji zakupowej. 

Strategia firmy B2B

Działaj w sposób planowy i uporządkowany. 

Określ najpierw proces decyzyjny swoich klientów i jak się w niego wpisać swoimi rozwiązaniami jego problemów.

Zrób długą listę wartości, które ma Twoja oferta i wybierz najważniejsze do mocnej komunikacji. Takie, które są kluczowe dla klientów, a są słabe u konkurencji.

Pomożemy Twojej firmie opracować te ważne kwestie, stworzyć plan na miesiące i lata i go wdrożyć.

W Internecie można znaleźć masę materiałów, które są ogólnikowe i wzajemnie się wykluczają. Agencje często robią niedopasowane, teoretyczne wielkie dokumenty, które trudno przełożyć na działania. U nas robimy strategie pod firmy B2B wyłącznie taką, która potem będzie do wykorzystania w marketingu i sprzedaży firmy.

Najważniejsze w strategii marketingowej firmy B2B to dowiedzieć się jak najwięcej o kliencie i jego procesie decyzyjnym. O impulsie do poszukiwań rozwiązania, o oczekiwaniach, obiekcjach, kryteriach wyboru i ścieżce decyzyjnej.

Do tego dopasowujemy wyróżniki naszego własnego rozwiązania i to wszędzie komunikujemy.

A prócz tego: 2-3 segmenty firm do pozyskiwania, lejek marketinowo-sprzedażowy i styl komunikacji firmy lub marki (brand voice).

Po zdefiniowaniu najważniejszych kwestii o klientach i naszej ofercie zabieramy się za plan działań marketingowo-sprzedażowych. Jak wpisać się z naszą komunikacją w proces decyzyjny klientów? W jakiej kolejności zabrać się za stronę firmową, landingi ofertowe, Linkedin, newsletter, content marketing, SEO, Adwords. Kto i jak ma to wdrożyć, o czym pamiętać. Poprowadzimy Was za rękę.

Karina Moleda Moovi

Dlaczego Moovi?

Mamy olbrzymie doświadczenie i kilkadziesiąt stron w zrobionych w agencjach dla największych marek. Korporacyjne, sprzedażowe, produktowe, konkursowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2B, B2C.

Od kilku lat z zespołem świetnych współpracowników – grafików, webdeveloperów, redaktorów robimy strony dopasowane do niewielkich firm B2B.

Wspieramy w opracowaniu strategii, przygotowujemy makietę, wspieramy przy tworzeniu treści.

Pomożemy w takich kwestiach jak hosting, WordPress, blog, RODO, obróbka zdjęć, system newsletterowy i formularze,  SEO, sklep internetowy WooCommerce, płatności internetowe i wiele innych kwestii.

Sami prowadzimy niewielką firmę, więc w przeciwieństwie do pracowników dużych agencji reklamowych wiemy co jest naprawdę przydatne w strategii i ma konkretne przełożenie na biznes.

Przepracowaliśmy już strategie z wieloma firmami i specjalizujemy się w strategii B2B i długich procesów decyzyjnych. Prowadzimy firmy z usługami i produktami profesjonalnymi, wymagającymi eksperckiego doradztwa.

Robimy z klientami strategie, ale przede wszystkim pracujemy przy praktycznym jej wdrożeniu na narzędziach. Uwzględniamy przy tym możliwości i cele firmy, dostępność ludzi i budżetów.

Skupiamy się na marketingu, który jest:

autentyczny

nie sztuczny

osobowy

nie anonimowy

skuteczny

nie bezowocny

sprzedażowy

nie oderwany

jakościowy

nie ilościowy

Praktycznie od podstaw budujemy z Moovi marketing naszej organizacji. Moovi doskonale weszło w zrozumienie naszego wysoce specjalistycznego profilu działalności. Sam ten fakt zasługuje na pochwałę. Nie mówiąc o kompetencjach marketingowych Moovi, z których czerpiemy na codzień przy tworzeniu i realizacji strategii marketingowej Radiovet. Z czystym sumieniem polecam Moovi jako partnera biznesowego - jeśli dopiero tworzysz, planujesz udoskonalić czy też całkowicie zreorganizować marketing swojej działalności! Wysoka piątka!
Łukasz Zandberg
Właściciel Radiovet
Miałem okazję współpracować z Moovi przy dwoch projektach. Jeden z nich dotyczy szerokiego zakresu doradztwa w zakresie marketingu internetowego, drugi zaś opracowania nowej strony WWW. W obu przypadkach pełen profesjonalizm, nastawienie na zrozumienie potrzeb klienta, elastyczność i super atmosfera wspólpracy. Szczerze polecam! (źródło: Google)
Piotr Goliński
Managing Partner, CTER
Serdecznie polecam Moovi, ekspercka wiedza, pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy.
Błażej Marcinkowski
Marketing Manager, Wielton