Skip to content
O nas, czyli Karina i zespół Moovi

Cześć, nazywam się Karina Molęda

Mówię firmom B2B, jak się chwalić swoją dobrą robotą, żeby przyszli nowi klienci

Zajmuję się marketingiem B2B w połączeniu ze sprzedażą. Razem z moim zespołem pracuję dla firm, które tworzą świetne rozwiązania i produkty dla innych firm, ale nie wiedzą, jak o tym mówić w Internecie, żeby ściągnąć do siebie kolejnych dobrych klientów biznesowych.
 
Wtedy wchodzę ja cała na biało. Zwykle dość głęboko jako interim manager. Wdrażam nowe rzeczy, pomagam robić porządki. Dobieram narzędzia, układam procesy i przygotowuję ludzi.

Po takiej kuracji firma jest odmieniona na zewnątrz i w środku. Nie ma już tylko stron-wizytówek i nudnych broszur, ale cały ekosystem nowoczesnego marketingu internetowego,  który podrzuca konkretnych klientów do sprzedaży.
 
Pracuje dla firm, które rozwijają się lokalnie albo wychodzą za granicę, głównie małych i średnich.
 
Nie zawsze tak było.

Kiedyś pracowałam dla międzynarodowych korporacji

Wiele lat w czołowych agencjach robiłam marketing internetowy dla wielkich marek. Prowadziłam kampanie reklamowe m.in. dla::
 

Aż się nawróciłam

Jadąc na prezentację kolejnej kampanii reklamowej zupy w proszku czy kremu na zmarszczki, mówię kiedyś mojemu strategowi: Patrz na tę piekarnię, tutaj pieką chleb i robią coś naprawdę pożytecznego. A my?

 

Kiedy dostałam w Saatchi&Saatchi propozycje zarządzania zespołem e-commerce na wszystkie rynki Europy dla najlepszej marki motoryzacyjnej, nie znalazłam w tym nowego sensu. 

Dojrzałam do zmiany.

Na swoim robię rzeczy dobre dla firm B2B

W 2019 założyłam własną firmę Moovi, żeby robić coś pożytecznego dla naszych tutejszych firm B2B, które odpowiadają na autentyczne problemy i swoimi mądrymi rozwiązaniami wspierają inne firmy. Robią „chleb”, który trzeba wypromować.
 
Posługuje się przy tym narzędziami najlepiej dopasowanymi do B2B, a konkretnie są to:
Daję wsparcie moich wykonawców – od stron, grafiki, pisania tekstów, SEO, Adwords. Tam, gdzie trzeba, razem z klientami wdrażam wybranych pracowników do nowej roli lub rekrutuję potrzebnych ludzi.

Organizuję zestaw działań, który sprawdzi się w niedużych firmach

Robimy to tak, żeby realizacja była skrojona nie pod wielki dział marketingu i sprzedaży, ale pod możliwości firmy kilku-, kilkunasto- czy kilkudziesięcioosobowej.
 
Działam przy tym zgodnie z moimi talentami, a według testu Gallupa jestem wizjonerem i skupioną maksymalistką. Jak coś wezmę na swój warsztat, to tworzę mocną i poukładaną wizję. Wdrażam ją potem z klientem tak, żeby w praktyce maksymalnie wykorzystać dostępne zasoby. Z KPI, wyciąganiem wniosków i doskonaleniem.

Byłam i jestem sprzedawcą B2B, więc zawsze pamiętam o sprzedaży

Jeszcze jedna ważna rzecz. Przez naście lat w agencjach zajmowałam się sprzedażą B2B do korporacji. Prowadziłam zespół sprzedażowo-obsługowy, zbudowaliśmy własny CRM. Stąd mam pełne zrozumienie bolączek handlowców. Dla mnie marketing ma sprzedawcom w bolączkach pomagać.
 
I w drugą stronę – mam argumenty dla sprzedawców, żeby zaangażowali się w marketing z korzyścią dla siebie.

Pomagam niesamowitym firmom

Fascynują mnie specjalizacje moich klientów. Są ekspertami w swoich rozwiązaniach, a czasem pracują w niszach, o których większość ludzi nie ma pojęcia. Moi klienci to na przykład:
A oprócz tego firmy zajmujące się m.in.: angielskim dla IT, chemią dla spawalnictwa, ekowypełniaczami do paczek, prawem budowlanym, sponsoringiem w programach kulinarnych, zaopatrzeniem second handów w Afryce, legalizacją rentgenów u weterynarzy czy systemami serializacji leków. Czyli między innymi:
Więcej konkretnych informacji znajdziesz w portfolio, a niedługo też w dokładniejszych case study. 
 
Wszystkie te firmy łączy ekspercka wiedza i imponujące doświadczenie. Z powodzeniem działa też u nich proponowany przeze mnie marketing sprzedażowy B2B. Bardziej szczegółowo opisuję go na moim blogu.
 

Po godzinach

Wtedy też dużo się u mnie dzieje. Niezwykłą przygodę wychowania trójki dzieci łączę z poszukiwaniem mądrości w książkach non-fiction. Zdradzę, że jedyną skuteczną metodą tego łączenia okazało się bieganie o świcie z audiobookami w słuchawkach.
 
Chleba ciągle nie nauczyłam się piec. Mam za to dużo okazji do robienia pysznych tortów urodzinowych.
Podsumowując, plusy współpracy z Moovi:

Patrzymy szeroko

Zaplanujemy Twoją komunikację, patrząc z lotu ptaka i używając strategii i najlepszych narzędzi - strona, treści, LinkedIn, newsletter, SEO, kampanie, automation.

Patrzymy biznesowo

Nie uprawiamy sztuki dla sztuki. Po wielu latach w tabelkach z budżetami, rentownością i konwersją wykorzystamy Twój budżet marketingowy w służbie Twojego biznesu.

Jesteśmy z Tobą

Wewnętrzny konsultant z Moovi pracuje po Twojej stronie barykady. Nie jako zewnętrzna agencja, która chce od Ciebie wyciągnąć jak największy budżet.

Znamy szczegóły i praktykę

Nie będziemy posługiwać się tylko pięknymi wizjami z Power Pointa i teoriami z podręczników marketingu. Siądziemy razem z Tobą albo z Twoim człowiekiem przy komputerze i pokażemy Ci palcem, co jak działa.

Mamy sprawdzonych ludzi

Gdzie potrzebne są zaawansowane umiejętności ekspertów od stron, grafik, tekstów, wymiataczy kampanii Google, czy operatora drona, zaproponujemy Ci kogoś z sieci sprawdzonych współpracowników.

Jesteśmy maksymalistami

Potrzebujesz działać sprytnie i jak najrozsądniej poświęcać swój czas i środki? Mamy taką przypadłość, że wszystko musimy zoptymalizować i wyciągnąć jak najwięcej z tego, co jest dostępne.

Moovi Karina Molęda kontakt telefon email
Jak się z nami skontaktować

Myślisz, że możemy Ci pomóc i chcesz to omówić?

Zapraszamy do kontaktu w dogodnej formie.