Twoja firma myśli o pozyskiwaniu i lojalizacji klientów? Jedną z opcji jest tworzenie newslettera. Jak zacząć projektowanie newslettera firmowego?
Czy warto zainwestować czas i budżet firmy? Jakie są wady i zalety email marketingu, szczególnie w B2B. Odpowiedzi ponizej.
Co to jest newsletter i czym się różni od zwykłych maili biznesowych?
Newslettery są ważnym ogniwem długoterminowego content marketingu. W content marketingu kluczowe jest to, żeby treści były wartościowe dla Twojego odbiorcy i odpowiadały na jego problemy i aspiracje. Dzięki temu budujesz z nim relację i pole do współpracy.
Emailing a newsletter
Wady i zalety newslettera
4 zalety, czyli do czego służy newsletter
#1. Jesteś "Top OF Mind"
#2. Budowanie osobistej relacji

#3. Baza odbiorców na Twoich zasadach
Po prostu zbieraj swoją bazę, człowiek po człowieku, firma po firmie, adres po adresie. Zaczynaj od klientów. Potem idź szerzej w mediach społecznościowych czy przez stronę internetową i bloga firmowego. Dalej możesz też zaprzęgać płatne reklamy, byleby dobrze stargetowane.

#4. Niewielki koszt kontaktu z odbiorcą i konwersje
Newslettery mają jeszcze wiele zalet, ale tutaj poprzestanę na tych czterech, moim zdaniem najważniejszych.
Wada newslettera, czyli... tworzenie newsletera
Potrzebny jest czas
Potem regularnie tworzysz wartościowe, dobrze ułożone treści.
Do tego wszystkiego potrzebujesz sobie zarezerwować trochę czasu. Także, jeśli wspiera Cię ktoś z zespołu lub delegujesz to na zewnątrz.
Jednak ten wysiłek jest tak naprawdę konieczny w każdej formie marketingu i reklamy, tak w newsletterze, jak w poście na LinkedIn. Do wprawy dochodzisz metod prób i błędów.
Przeprowadzimy Twoją firmę przez tworzenie i wysyłkę newslettera. Powiemy jak zrobić newsletter firmowy i ustawimy program do newsletterów.
Newsletter jak zacząć?
- do kogo chcesz go skierować?
- jaki jest Twój cel?
- co może faktycznie zainteresować grupę docelową?
- o czym będziesz pisać i w jakiej kolejności?
- co powinien zawierać newsletter, jakie historie, materiały dodatkowe, linki
- jaki będzie styl Twojego newslettera
- jak często i w jaki dzień będziesz wysyłać newsletter
- kto i jak może u Ciebie napisać newsletter (kto będzie nadawcą)
Zastanawiasz się, czy w Twojej warto zacząć tworzenie newslettera? Chcecie regularnie przypominać o sobie dotychczasowym klientom, których macie w bazie?
Umów się na bezpłatną konsultację: napisz maila na adres karina@moovi.pl lub skontaktuj się telefonicznie: +48 722 797 996