Strona to Twój sprzedawca 24/7
Landing page lead generation dla firmy B2B

Historie klientów
Landing page to nie tylko UI design. Przykłady problemów firm B2B
Czy jesteś w sytuacji podobnej do innych naszych klientów?
Landing page dla Adwords, SEO czy social mediów jest nieskuteczny?
- Ruch z Adwords trafia na homepage albo inną stronę, która nie ma jasnego Call To Action (CTA) albo uwiarygodnienia oferty, więc ludzie wchodzą i wychodzą, a budżet Adwords się marnuje?
- Landing page in SEO miał ściągać darmowy ruch i sprzedawać, ale ludzie nie wchodzą lub tylko czytają bloga i nic z tego nie ma?
- Udało Wam się rozruszać LinkedIn czy inne social media, ale nie wiecie, jak przełożyć posty na sprzedaż?
- Macie dużo poleceń, ale wizyta na Waszych stronach ofertowych może zniechęcać i skłaniać do wyboru innej firmy?
Macie konkretne plany marketingowo-sprzedażowe i potrzebujecie wsparcia w zrobieniu dobrych landing page?
- W najbliższych miesiącach nastawiacie się na lead generetion i w planie jest pokazanie oferty, umawianie spotkań, ebook lub white paper, rekrutacja subskrybentów newslettera, zapraszanie do rejestracji czy demo, szkolenia, webinary albo udział w konferencjach?
- Potrzebujecie zrobić przekonujące landing page do tych działań? Bo sprowadzenie ruchu to czas i pieniądze, więc strony lądowania mają możliwie najlepiej konwertować na cel?
Nie wiecie, jak się zabrać do robienia "best landing page"?
- Zastanawiacie się, co tu dokładnie ma być, jakie materiały przygotować? Pracujecie nad landing page ui, design i landing page layout, headline? Szukacie landing page designera i copywritera?
- Nie możecie się zdecydować, jakiego narzędzia użyć i jakiej technologii? Czy zrobić landing page na WordPress, czy landing page html css, a może jeszcze jakiś inny template, generator, builder albo plugin?
- Nurtuje Was jak to zrobić, żeby dobrze mierzyć efektywność, landing page view, link clicks czy lead generation i wyciągać wnioski? Mieć możliwość udoskonalania? Łatwo multiplikować i robić kolejne wersje?
Usługa, w której się specjalizujemy
Nasze rozwiązanie to landing page WordPress
WordPress to absolutnie najpopularniejszy system do zarządzania treściami na stronach (CMS), którego używa dwie trzecie edytowalnych stron internetowych.
Dlatego landing page opieramy o rozwiązanie, które macie już często zastosowane przy stronie firmowej i umiecie go używać. Jest uniwersalne, możecie nad nim dalej pracować samodzielnie lub z dowolnym wykonawcą, ma tysiące wtyczek i dodatkowych możliwości.
Na tej bazie opracowujemy dla Was strony lądowania na różne potrzeby:
- Ofertowa landing page w ramach strony firmowej - to podstawa i od tego trzeba zacząć. Sekcja "Oferta", "Usługi", "Czym się zajmujemy" to powinna być najbardziej dopracowana część strony internetowej Waszej firmy, bo to tutaj podejmowane są decyzje zakupowe i zbierane są leady. Wspólnie rozbudujemy ją w taki sposób, by przekonywała do Waszych usług i produktów, budowała wiarygodność i mobilizowała klientów do kolejnych kroków.
- Specjalny landing page do zbierania leadów, zapisów na newsletter, pobierania lead magnet, ebooka czy white paper, do umawiania się na spotkanie, webinar, szkolenie lub demo - landing page w WordPress można dopracować do osiągania bardzo konkretnych celów. Wspieramy Cię nie tylko w kwestii layoutu czy technologii, ale przede wszystkim w opracowaniu komunikacji i treści.
- Landing page pod SEO lub pillar page - często zapomina się, że content marketing i artykuły na stronie mają przede wszystkim prowadzić do sprzedaży. Dlatego wspieramy w opracowaniu centralnych przekrojowych przewodników pillar page, blogów, FAQ czy case study, które nie tylko ściągną ruch klientów, ale też popchną ich dalej (CTA).
- Karty produktów i katalogi z kategoriami - opracowujemy z klientami prezentację produktów na stronach, porządkujemy kategorie produktowe i ich opisy. Budujemy do nich sprzedaż doradczą, lead generation albo bezpośrednio online przy użyciu WooCommerce.
Jak pracujemy nad landing page w Moovi
Przekonujące i skuteczne landing page
Podpowiadamy komunikację
Przygotowujemy landing wizualnie i technicznie, ale przede wszystkim wskazujemy, co pokazać, żeby uwiarygodnić i przekonać.
Celem jest sprzedaż
Skupiamy się na Call To Action (wezwanie do działania, CTA) i lead generation. Budujemy flow, który poprowadzi do kolejnych kroków.
Wpisujemy się w realia firmy
Dopasowujemy to, co robimy, do sytuacji i możliwości firmy. Robimy landing w serwisie lub osobno. Doradzamy lub tylko wdrażamy.
Patrzymy na cały marketing
Uwzględniamy całą ścieżkę pozyskania klienta, wszystkie źródła ruchu i kolejne etapy w lejku. Bierzemy pod uwagę plany rozwoju.
Specjalizujemy się w B2B
Jesteśmy ekspertami od długotrwałych i dogłębnych procesów zakupowych profesjonalnych usług i produktów.
- Nie robimy identycznych landingów dla każdego biznesu. Zawsze dopasowujemy je do wyróżników firmy i oferty oraz procesu decyzyjnego Buyer Persony
- Dzielimy się ekspercką wiedzą z własnych doświadczeń. Przy okazji projektów, ale też na Linkedin, tu na stronie czy w naszym newsletterze.
- Dobre partnerskie relacje to dla nas podstawa udanej współpracy. Pracując w przyjaznej atmosferze zawsze się dogadamy.
- Zespół specjalistów mamy do współpracy świetnych ludzi, wśród których są graficy, webdeveloperzy, copywriterzy, analitycy, UX, SEO-wcy, ludzie od kampanii performance, konsultanci marketingu i inni eksperci.
- Mamy kilkanaście lat doświadczenia najpierw w dużych agencjach dla największych światowych marek, a od kilku lat dla świetnych polskich firm B2B,które robią dobrą robotę i potrzebują się tym pochwalić.
Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?
Odpowiedzi na wątpliwości klientów
"Przecież mamy już stronę firmową, czyli landing page vs homepage"
Firmowa strona główna (homepage) w większości przypadków nie najlepiej sprawdzi się jako strona lądowania. To miejsce wizerunkowe, które ma wywołać odpowiednie wrażenie, pokazać po trochu wszystkiego i rozprowadzić ruch po bardziej konkretnych podstronach.
Dlatego zwykle polecam klientom użycie jako landing page specjalnie przygotowanych stron ofertowych, o konkretnych usługach lub produktach, wpisanych w strukturę serwisu albo przygotować osobne landing page niepołączone ze stroną firmową, żeby np. ogólnym menu nie rozpraszać użytkownika i nie odciągać go od wypełnienia formularza.
"Mamy już stronę z ofertą"
"Potrzebujemy tylko prostej landing page z formularzem"
Są sytuacje, kiedy na landing page wystarczy umieścić formularz kontaktu, ale są stosunkowo rzadkie. Wymagają przeprowadzenia całego procesu przekonywania klienta gdzie indziej – czy to online, czy offline.
Proces decyzyjny w B2B jest bowiem długi i wnikliwy, a duża jego część to samodzielne rozpoznanie rozwiązań przez klientów w Internecie. Czasem wysyłają pulę szybkich zapytań przez „Kontakt” na stronie i wtedy przyda się wyeksponowany formularz, telefon i email. Jednak na potrzeby zagospodarowania wcześniejszych i późniejszych etapów decyzyjnych trzeba mieć przygotowany bardziej rozbudowany landing page.
"Niektórzy twierdzą, że landing page na WordPress to nienajlepsze rozwiązanie"
Są dziesiątki sposobów na przygotowanie landing page. Można zrobić landing page na html i css, gdzie webdeveloper ręcznie wszystko koduje. To dość drogie rozwiązanie, a każda najdrobniejsza zmiana wymaga wtedy ponownego zatrudnienia programisty. Można też skorzystać z gotowców – są serwisy, które oferują szablony, gdzie trzeba tylko wstawić własny tekst i zdjęcie i podpiąć swój mail pod formularz. Tutaj jednak wszystko jest sztywne, sztampowe i niedopasowane do konkretnej specyfiki oferty danej firmy.
WordPress to rozwiązanie pośrodku. Landing page można potem łatwo samodzielnie edytować i duplikować bez programisty. Jednocześnie jest duża swoboda zrobienia strony dokładnie na potrzeby swojej firmy. Dodatkowo ułatwią to wszelkie wtyczki i gotowe moduły. Dlatego WordPress to najpopularniejszy CMS w Polsce i na świecie. Jeśli i tak macie już stronę firmowa na WordPress to wdrożenie będzie tym bardziej łatwe.
"Nie chcemy wydawać na to pieniędzy"
Landing page to właśnie to narzędzie, które pozwala Waszej firmie sprzedawać i zarabiać. Dlatego warto w to zainwestować, żeby uzyskać maksymalne efekty, a inwestycja szybko się zwróci. Jeśli wydajecie pieniądze na Adwords, SEO, poświęcacie czas swój i ludzi na tworzenie kontentu, musicie zadbać o to, żeby ten wysiłek nie poszedł na marne.
Landing page „zbiera śmietankę” ze wszystkim pozostałych działań i ma za zadanie konwertować pozyskany ruch na leady (lead generation). Warto wypracować taką koncepcję, przygotować takie materiały i grafikę, podpiąć takie narzędzia, które „wyciągną” z tego ruchu jak najwięcej.
Zaufali nam
Z tymi firmami pracowaliśmy przy ich landing page





Rekomendacje klientów i partnerów
Kim jesteśmy?
Więcej o Moovi
Zanim założyłam Moovi, kilkanaście lat pracowałam w jednej z największych agencji interaktywnych. Z tamtejszym zespołem zrobiłam kilkadziesiąt stron w dużej agencji interaktywnej. Dla wielkich marek, ze świetnymi wykonawcami, do różnych krajów. Korporacyjne, produktowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2B, B2C.
Firmę Moovi prowadzę od kilku lat. Specjalizujemy się w nowoczesnej obsłudze marketingowej firm B2B. Takich, które robią dobrą robotę na polskim rynku, ale nie potrafią się tym pochwalić w Internecie.
Z klientami opracowuję koncepcję stron firmowych, od zebrania informacji o firmie, rynku i klientach, przez badania Buyer Persona i strategię marketingową (tam gdzie to potrzebne), po makietę. Obmyślanie i techniczne tworzenie stron znam od podszewki, mogę wszystko polecić, wytłumaczyć i zaprezentować na ekranie komputera.

Karina
Założycielka Moovi
Zespół Moovi
Strony wdraża nasz świetny zespół złożony z twórców stron (webdeveloperów), grafików (designerów), redaktorów (copywriterów). Zajmują się projektowaniem, UX, WordPressem, serwerami, blogiem, RODO, obróbką zdjęć, newsletterem, formularzami, SEO, e-sklepem WooCommerce, płatnościami internetowymi itd.

Adrian
Twórca stron WordPress

Monika
Twórca stron WordPress

Krzysztof
Twórca stron WordPress

Klaudia
Designerka

Łukasz
Designer

Kamila
Copywriterka
nasze strony lądowania w praktyce
Landing page przykłady dla firmy B2B

Wielton. Strona do zbierania leadów Adwords na rynku niemieckim
Sprawdź case study >>
Vive. Strona lądowania zachęcająca do rejestracji w hurtowym e-sklepie B2B
Sprawdź cas study >>Lead generation Krok po kroku
Landing page, jak zrobić?
1. Brief i zebranie wiedzy
2. Makieta landing page
3. Przygotowanie i opracowanie materiałów
4. Landing page design
5. Wdrożenie landing page WordPress
Zasady współpracy Moovi z klientami przy tworzeniu landing page
Landing page cena
Przygotowanie landing page od koncepcji do wdrożenia
z uwzględnieniem konsultacji eksperckich
Niezależnie od tego, czy masz już jakieś landing page i chcesz je zrobić lepiej czy zaczynamy od zera, krok po kroku prowadzimy Was przez proces ustalania wytycznych strategicznych, tworzenia architektury informacji, opracowania materiałów, aż po wykonanie na poziomie graficznym i technicznym. Potem możemy się umówić także na wspólne śledzenie efektów, wyciąganie wniosków i ciągłe udoskonalanie.
Konsultacje dozujemy według potrzeb i zwykle rozliczamy je zgodnie z godzinowym wykorzystaniem. Wdrożenie wyceniamy projektowo w zależności od stopnia rozbudowania projektu.
Wdrożenie landing page według gotowej koncepcji
zespół wykonawczy: designer, webdeveloper, copywriter
Jeśli masz już opracowany plan na landing page i potrzebujesz tylko dobrego wykonawcy, możemy się umówić na współpracę wdrożeniową. Mamy na pokładzie grafików o różnych specjalizacjach, webdeveloperów, którzy umieją zarówno wykorzystać wygodne page buildery typu Elementor czy Divi jak i wdrożyć landing page html css w postaci kodowania od podstaw (przy czym rekomendujemy skorzystanie z uniwersalnego CMS WordPress). Mamy też redaktorów, a także copywriterów SEO.
Pracę specjalistów wyceniamy projektowo na podstawie określonych założeń wdrożeniowych.
Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?
skontaktuj się w dogodny sposób:

lub użyj prostego formularza:
UPSELLING
Czym jeszcze może zająć się Moovi?

Strony internetowe dla firmy
Strona to centralny punkt realizacji Twojej strategii marketingowej. To miejsce dla Twojej komunikacji i poprowadzenia potencjalnych klientów wskazanymi ścieżkami do sprzedaży. Planujemy architekturę informacji i komunikację na makiecie, a potem wdrażamy stronę. Po publikacji możemy rozwijać kolejne elementy marketingu.
Najczęściej zadawane pytania FAQ
Content marketing
Baza wiedzy
Kto za tym stoi
Cześć, jestem Karina
Strategii marketingowych i ich realizacji uczyłam się najpierw przez ponad 10 lat w agencjach reklamowych pracując dla takich marek jak Nestle, Tesco, Soraya, Wedel, czy IKEA.
Potem zdecydowałam się założyć własną firmę i skupić na współpracy z małymi i średnimi firmami, które robią świetne usługi i produkty dla innych firm w Polsce i za granicą.
Zawsze pracowałam bezpośrednio z klientami, więc mam bardzo klientocentryczne spojrzenie na marketing. Jednocześnie w agencjach zajmowałam się także sprzedażą, więc moje strategie marketingowe są bardzo praktyczne i celowe.
Swoją metodykę marketingu B2B wypracowałam na podstawie własnych doświadczeń. Inspiracje czerpałam od najlepszych ekspertów, ale każdą metodę najpierw testowałam u siebie, potem szlifowałam je u kolejnych klientów, dzięki temu mogę teraz dobierać najskuteczniejsze wersje.
