Skip to content

Strona to Twój sprzedawca 24/7

Landing page lead generation dla firmy B2B

Od strony ofertowej w serwisie, przez landing page pod newsletter, lead magnet czy umawianie demo, aż po pillar page pod SEO. 
Miej pewność, że Twoje strony lądowania maksymalnie pozyskują leady, bo tu prowadzą wszystkie ścieżki klientów w marketingu B2B. Zaprojektuj z nami landing page lub dopracuj to, co już masz. 
landing page lead generation

Historie klientów

Landing page to nie tylko UI design. Przykłady problemów firm B2B

Czy jesteś w sytuacji podobnej do innych naszych klientów?

Landing page dla Adwords, SEO czy social mediów jest nieskuteczny?​
Macie konkretne plany marketingowo-sprzedażowe i potrzebujecie wsparcia w zrobieniu dobrych landing page?
Nie wiecie, jak się zabrać do robienia "best landing page"?

Usługa, w której się specjalizujemy

Nasze rozwiązanie to landing page WordPress

WordPress to absolutnie najpopularniejszy system do zarządzania treściami na stronach (CMS), którego używa dwie trzecie edytowalnych stron internetowych.

Dlatego landing page opieramy o rozwiązanie, które macie już często zastosowane przy stronie firmowej i umiecie go używać. Jest uniwersalne, możecie nad nim dalej pracować samodzielnie lub z dowolnym wykonawcą, ma tysiące wtyczek i dodatkowych możliwości.

Na tej bazie opracowujemy dla Was strony lądowania na różne potrzeby:

Jak pracujemy nad landing page w Moovi

Przekonujące i skuteczne landing page

Podpowiadamy komunikację

Przygotowujemy landing wizualnie i technicznie, ale przede wszystkim wskazujemy, co pokazać, żeby uwiarygodnić i przekonać.

Celem jest sprzedaż

Skupiamy się na Call To Action (wezwanie do działania, CTA) i lead generation. Budujemy flow, który poprowadzi do kolejnych kroków.

Wpisujemy się w realia firmy

Dopasowujemy to, co robimy, do sytuacji i możliwości firmy. Robimy landing w serwisie lub osobno. Doradzamy lub tylko wdrażamy.

Patrzymy na cały marketing

Uwzględniamy całą ścieżkę pozyskania klienta, wszystkie źródła ruchu i kolejne etapy w lejku. Bierzemy pod uwagę plany rozwoju.

Specjalizujemy się w B2B

Jesteśmy ekspertami od długotrwałych i dogłębnych procesów zakupowych profesjonalnych usług i produktów.

Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?

Odpowiedzi na wątpliwości klientów

"Przecież mamy już stronę firmową, czyli landing page vs homepage"

Firmowa strona główna (homepage) w większości przypadków nie najlepiej sprawdzi się jako strona lądowania. To miejsce wizerunkowe, które ma wywołać odpowiednie wrażenie, pokazać po trochu wszystkiego i rozprowadzić ruch po bardziej konkretnych podstronach.

Dlatego zwykle polecam klientom użycie jako landing page specjalnie przygotowanych stron ofertowych, o konkretnych usługach lub produktach, wpisanych w strukturę serwisu albo przygotować osobne landing page niepołączone ze stroną firmową, żeby np. ogólnym menu nie rozpraszać użytkownika i nie odciągać go od wypełnienia formularza.

"Mamy już stronę z ofertą"

Jeśli strona z ofertą już jest, ale nie konwertuje na kontakt czy wypełnienie formularza, to znaczy, że trzeba ją zrobić inaczej. Zrobimy audyt aktualnej wersji i zaproponujemy skuteczniejszą, która zbuduje wiarygodność firmy i uczyni przystępnym i pożądanym kolejny krok.

"Potrzebujemy tylko prostej landing page z formularzem"

Są sytuacje, kiedy na landing page wystarczy umieścić formularz kontaktu, ale są stosunkowo rzadkie. Wymagają przeprowadzenia całego procesu przekonywania klienta gdzie indziej – czy to online, czy offline. 

Proces decyzyjny w B2B jest bowiem długi i wnikliwy, a duża jego część to samodzielne rozpoznanie rozwiązań przez klientów w Internecie. Czasem wysyłają pulę szybkich zapytań przez „Kontakt” na stronie i wtedy przyda się wyeksponowany formularz, telefon i email. Jednak na potrzeby zagospodarowania wcześniejszych i późniejszych etapów decyzyjnych trzeba mieć przygotowany bardziej rozbudowany landing page.

"Niektórzy twierdzą, że landing page na WordPress to nienajlepsze rozwiązanie"

Są dziesiątki sposobów na przygotowanie landing page. Można zrobić landing page na html i css, gdzie webdeveloper ręcznie wszystko koduje. To dość drogie rozwiązanie, a każda najdrobniejsza zmiana wymaga wtedy ponownego zatrudnienia programisty. Można też skorzystać z gotowców – są serwisy, które oferują szablony, gdzie trzeba tylko wstawić własny tekst i zdjęcie i podpiąć swój mail pod formularz. Tutaj jednak wszystko jest sztywne, sztampowe i niedopasowane do konkretnej specyfiki oferty danej firmy.

WordPress to rozwiązanie pośrodku. Landing page można potem łatwo samodzielnie edytować i duplikować bez programisty. Jednocześnie jest duża swoboda zrobienia strony dokładnie na potrzeby swojej firmy. Dodatkowo ułatwią to wszelkie wtyczki i gotowe moduły. Dlatego WordPress to najpopularniejszy CMS w Polsce i na świecie. Jeśli i tak macie już stronę firmowa na WordPress to wdrożenie będzie tym bardziej łatwe.

"Nie chcemy wydawać na to pieniędzy"

Landing page to właśnie to narzędzie, które pozwala Waszej firmie sprzedawać i zarabiać. Dlatego warto w to zainwestować, żeby uzyskać maksymalne efekty, a inwestycja szybko się zwróci. Jeśli wydajecie pieniądze na Adwords, SEO, poświęcacie czas swój i ludzi na tworzenie  kontentu, musicie zadbać o to, żeby ten wysiłek nie poszedł na marne.

Landing page „zbiera śmietankę” ze wszystkim pozostałych działań i ma za zadanie konwertować pozyskany ruch na leady (lead generation). Warto wypracować taką koncepcję, przygotować takie materiały i grafikę, podpiąć takie narzędzia, które „wyciągną” z tego ruchu jak najwięcej.

Zaufali nam

Z tymi firmami pracowaliśmy przy ich landing page

Rekomendacje klientów i partnerów

Serdecznie polecam Moovi, ekspercka wiedza, pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy.
Błażej Marcinkowski
Marketing Manager, Wielton
Pasja, energia, profesjonalizm, wiedza z zakresu UX i strategii komunikacji- całe Moovi. Współpracujemy przy okazji budowy i optymalizacji stron dla naszych klientów. Indywidualne podejście, słuchanie i wyjście na przeciw potrzebom klienta przybiera u nich najwyższy z możliwych poziomów. Rekomenduję Moovie kluczowym klientom z pełnym spokojem 😉
Paweł Salamonik
Senior Digital Strategist, eActive

Kim jesteśmy?

Więcej o Moovi

Zanim założyłam Moovi, kilkanaście lat pracowałam w jednej z największych agencji interaktywnych. Z tamtejszym zespołem zrobiłam kilkadziesiąt stron w dużej agencji interaktywnej. Dla wielkich marek, ze świetnymi wykonawcami, do różnych krajów. Korporacyjne, produktowe, kontentowe pod SEO, społecznościowe, B2B, B2C.

Firmę Moovi prowadzę od kilku lat. Specjalizujemy się w nowoczesnej obsłudze marketingowej firm B2B. Takich, które robią dobrą robotę na polskim rynku, ale nie potrafią się tym pochwalić w Internecie. 

Z klientami opracowuję koncepcję stron firmowych, od zebrania informacji o firmie, rynku i klientach, przez badania Buyer Persona i strategię marketingową (tam gdzie to potrzebne), po makietę. Obmyślanie i techniczne tworzenie stron znam od podszewki, mogę wszystko polecić, wytłumaczyć i zaprezentować na ekranie komputera.

Karina

Założycielka Moovi

Zespół Moovi

Strony wdraża nasz świetny zespół złożony z twórców stron (webdeveloperów), grafików (designerów), redaktorów (copywriterów). Zajmują się projektowaniem, UX, WordPressem, serwerami, blogiem, RODO, obróbką zdjęć,  newsletterem, formularzami,  SEO, e-sklepem WooCommerce, płatnościami internetowymi itd.

Moovi zespól Szymon

Szymon

Twórca stron WordPress

Moovi zespół Adrian

Adrian

Twórca stron WordPress

Monika

Twórca stron WordPress

Krzysztof

Twórca stron WordPress

Klaudia

Designerka

Łukasz

Designer

Kamila

Copywriterka

nasze strony lądowania w praktyce

Landing page przykłady dla firmy B2B

Więcej

Lead generation Krok po kroku

Landing page, jak zrobić?

1. Brief i zebranie wiedzy
Najpierw musimy dowiedzieć się jak najwięcej o procesie sprzedaży, ofercie firmy, problemach klientów, które rozwiązuje, konkurencji, wyróżnikach, dotychczasowych działaniach marketingowych, planach biznesowych i możliwościach organizacyjnych firmy. Wiedzę tę czerpiemy od właściciela firmy, osób zarządzających czy od sprzedawców w firmie. Często robimy dodatkowe badania i analizy rynku - wywiady Buyer Persona, analizy zachowań użytkowników na stronie, przegląd konkurencji etc. Na tej podstawie powstają praktyczne wytyczne strategiczne do landing page lead generation.
2. Makieta landing page
Makieta to działający, ale schematyczny, niepokolorowany i nieuzupelniony treściami draft docelowej strony, taki landing page template WordPress, ale stworzony dokładnie na potrzeby tej konkretnej firmy, jej klientów, oferty i celów. Ma za zadanie przedstawić rekomendowaną architekturę informacji i flow, który przekonuje do działania (landing page ui). Uwzględnia uwiarygodnienie firmy i uprzystępnienie skorzystania z oferty. Zawiera też instrukcje, jakie dokładnie treści będą do przygotowania do każdej z sekcji.
3. Przygotowanie i opracowanie materiałów
Na podstawie makiety firma wie, jakie teksty ma do zebrania. Jak rozpisać atuty oferty czy problemy i obiekcje klientów. Ma świadomość, że powinna zebrać opinie, testimoniale czy case study. Może rozważyć specjalny lead magnet do pobrania na maila przez niezdecydowanych. Wie, jakie zdjęcia przygotować. Ustalamy etapy dostarczenia materiałów. Wspólnie z klientem decydujemy, czy potrzebne będzie wsparcie landing page copywritera. Potem zbieramy materiały w paczki i przekazujemy do wdrożenia.
4. Landing page design
Na podstawie makiety, wskazówek do stylu komunikacji, identyfikacji wizualnej (jeśli już jest), czasem z uwzględnieniem zebranych materiałów, grafik projektuje landing page UI design, czyli wygląd landing page. Inna opcja to odwzorowanie wyglądu na podstawie opracowanego wcześniej wyglądu innych stron firmy czy skorzystanie z wybranych szablonów.
5. Wdrożenie landing page WordPress
Na bazie projektów graficznych lub szablonów, z wykorzystaniem paczek z materiałami webdeveloper przygotowuje technicznie landing page na WordPress. Podpina przy tym wszystkie niezbędne narzędzia - formularze, automatyzacje, PDF do ściągnięcia, Calendly, Google Tag Manager, Google Analytics, wtyczkę SEO, Cookies, moduł eCommerce itd. Dzięki temu wszystko zbiera się i mierzy, a firma może kontynuować i ocieplać komunikację z raz przyciągniętym klientem, aż do nawiązania współpracy.

Zasady współpracy Moovi z klientami przy tworzeniu landing page

Landing page cena

Przygotowanie landing page od koncepcji do wdrożenia

z uwzględnieniem konsultacji eksperckich

Niezależnie od tego, czy masz już jakieś landing page i chcesz je zrobić lepiej czy zaczynamy od zera, krok po kroku prowadzimy Was przez proces ustalania wytycznych strategicznych, tworzenia architektury informacji, opracowania materiałów, aż po wykonanie na poziomie graficznym i technicznym. Potem możemy się umówić także na wspólne śledzenie efektów, wyciąganie wniosków i ciągłe udoskonalanie.

Konsultacje dozujemy według potrzeb i zwykle rozliczamy je zgodnie z godzinowym wykorzystaniem. Wdrożenie wyceniamy projektowo w zależności od stopnia rozbudowania projektu.

Wdrożenie landing page według gotowej koncepcji

zespół wykonawczy: designer, webdeveloper, copywriter

Jeśli masz już opracowany plan na landing page i potrzebujesz tylko dobrego wykonawcy, możemy się umówić na współpracę wdrożeniową. Mamy na pokładzie grafików o różnych specjalizacjach, webdeveloperów, którzy umieją zarówno wykorzystać wygodne page buildery typu Elementor czy Divi jak i wdrożyć landing page html css w postaci kodowania od podstaw (przy czym rekomendujemy skorzystanie z uniwersalnego CMS WordPress). Mamy też redaktorów, a także copywriterów SEO.

Pracę specjalistów wyceniamy projektowo na podstawie określonych założeń wdrożeniowych.

Interesują Cię bezpłatne półgodzinne konsultacje?

lub użyj prostego formularza:

UPSELLING

Czym jeszcze może zająć się Moovi?

Strony internetowe dla firmy

Strona to centralny punkt realizacji Twojej strategii marketingowej. To miejsce dla Twojej komunikacji i poprowadzenia potencjalnych klientów wskazanymi ścieżkami do sprzedaży. Planujemy architekturę informacji i komunikację na makiecie, a potem wdrażamy stronę. Po publikacji możemy rozwijać kolejne elementy marketingu.

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kto za tym stoi

Cześć, jestem Karina

Strategii marketingowych i ich realizacji uczyłam się najpierw przez ponad 10 lat w agencjach reklamowych pracując dla takich marek jak Nestle, Tesco, Soraya, Wedel, czy IKEA.

Potem zdecydowałam się założyć własną firmę i skupić na współpracy z małymi i średnimi firmami, które robią świetne usługi i produkty dla innych firm w Polsce i za granicą. 

Zawsze pracowałam bezpośrednio z klientami, więc mam bardzo klientocentryczne spojrzenie na marketing. Jednocześnie w agencjach zajmowałam się także sprzedażą, więc moje strategie marketingowe są bardzo praktyczne i celowe. 

Swoją metodykę marketingu B2B wypracowałam na podstawie własnych doświadczeń. Inspiracje czerpałam od najlepszych ekspertów, ale każdą metodę najpierw testowałam u siebie, potem szlifowałam je u kolejnych klientów, dzięki temu mogę teraz dobierać najskuteczniejsze wersje.