Skip to content

Szukam fajnego grafika do współpracy

Moovi szuka grafika

O Moovi i jak działam

 
Nazywam się Karina Molęda. Pracowałam wcześniej w wielkich agencjach reklamowych dla znanych marek. Od prawie dwóch lat mam swoją firmę i robię marketing internetowych dla małych i średnich firm.
 
Ważne są dla mnie wysokie standardy pracy i profesjonalizm. Dopasowuję się do potrzeb niewielkich firm, które niekoniecznie są ekspertami marketingu. Chcą stosować rozwiązania przede wszystkim skuteczne, choć czasem mniejszego kalibru. Potrzebują myślenia całościowego, żeby było nie tylko ładnie, ale też dobrze dla biznesu.
 
Pracuje przede wszystkim z firmami, które robią dobrą robotę. Ważne są dla mnie dobre relacje z klientami, wzajemne zaufanie i partnerstwo. Projekty dla takich klientów cenią też moi współpracownicy.  
 
Aktualnie skupiam się na stronach internetowych, content marketingu, email marketingu i Linkedin, szczególnie dla B2B.  Więcej o mojej działalności i podejściu na mojej stronie:  https://moovi.com.pl/ i w publikacjach na moim profilu Linkedin:  https://www.linkedin.com/in/karina-mol%C4%99da/detail/recent-activity/shares/

Kogo szukam i dlaczego

 
Mamy już na pokładzie bardzo fajną ekipę współpracowników. Dostaję dla nich pochwały od klientów – że są super w komunikacji, że sami szukają rozwiązań problemów.
 
I teraz potrzebujemy jeszcze graficzki lub grafika. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia. Do projektów, które tworzymy w Moovi, potrzebne jest, owszem, dobre wyczucie designu i projektowanie estetyczne, zgodne z trendami. Jednak najbardziej przyda się rozsądek, wyczucie UX i dobra robota także na drobniejszych projektach graficznych. Nie szukam Art Directora, który będzie tworzył arcydzieła kreatywnego designu godne nagród Cannes Lions. Nie musisz na starcie być wziętym grafikiem i mistrzem we wszystkich narzędziach. Kluczowa jest Twoja rzetelność w podejściu do zadań, samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz duża chęć nauki i rozwoju. 
 

Czym będziesz się zajmować

 
Będzie nam się dobrze współpracowało, jeśli poniższe tematy Ci niestraszne.  Co konkretnie będzie leżało po Twojej stronie:
  • projektowanie stron internetowych na podstawie makiety lub listy modułów
  • projektowanie mailingów i landingów
  • projektowanie infografik, ilustracji na stronę, na bloga i do mediów społecznościowych
  • praca bezpośrednio w edytorze stron czy maili np. w Elementorze czy MailerLite (jeśli jeszcze nie umiesz –  z chęcią pokażę CI jak)
  • projektowanie logotypów i identyfikacji wizualnej
  • dobór i przygotowanie zdjęć, gam kolorów, ikon, fontów
  • przygotowanie projektów także w canvie, jeśli klient będzie potrzebował je potem samodzielnie modyfikować (czyli podejście nieortodoksyjne:))
  • mile widziane wyczucie usability i duża troska o komfort użytkownika końcowego
  • docelowo: bezpośredni kontakt z klientem w tym wszystkim powyżej
  • życie pokaże, co jeszcze ciekawego może nam się trafić:)

Korzyści, jakie widzę dla Ciebie

 
Na pewno dużo się nauczysz i to rzeczy, które bardzo Ci się przydadzą niezależnie od planowanej dalszej drogi zawodowej. Współpraca odbywać się będzie w dobrej atmosferze, na uczciwych zasadach, przy jasno określonych oczekiwaniach i celach. Ludziom w moich zespołach zawsze dobrze się ze mną współpracowało – takie dostawałam „feedbacki” w fajnych firmach, w których miałam okazje pracować do tej pory. Co konkretnie mogę Ci zaproponować:
  • pracę w internetach i nowych technologiach
  • przydatne, praktyczne umiejętności
  • partnerska współpraca
  • duże doświadczenie w prowadzeniu zespołu i rozwijaniu podopiecznych ku zadowoleniu obu stron
  • przyjazna atmosfera, czasem ironiczno-żarobliwa
  • dbałość o klarowność i uczciwość rozliczeń i płatności na czas

Zapraszam Cię serdecznie, jeśli:

 

  • masz doświadczenie w grafice komputerowej pod Internet
  • sprawnie używasz narzędzi graficznych, a na pewno Photoshopa
  • nie żywisz urazy do takich ułatwiaczy jak Canva
  • lubisz się uczyć
  • dbałość o szczegóły i rzetelność są dla Ciebie naturalne
  • ludzie doceniają Cię za terminowość i sprawność realizacji
  • bez problemów komunikujesz się z innymi, współpracujesz w sympatycznej atmosferze i po prostu lubisz ludzi (przynajmniej większość)
  • jeśli napotykasz na problem, po prostu go rozwiązujesz
  • dodatkowo mile widziane:
    • doświadczenie we wdrażaniu stron (dowolną metodą)
    • portfolio, własna strona, aktywnie prowadzone profile w mediach społecznościowych
    • umiejętność robienia dobrych zdjęć
    • znajomość WordPressa
    • zdarzyło Ci się używać page buildera typu Elementor albo chociaż masz motywację, żeby się go nauczyć

Możemy mieć problemy z dogadaniem się, jeśli:

 

  • nie lubisz internetów i nowych technologii
  • nie cierpisz klientów
  • masz problemy z organizacją pracy
  • szukasz od razu pracy na etat – na początek współpracy będziemy się umawiać na działanie i rozliczanie projektowe

Jak to widzę terminowo

13-20 września 2021
I etap - czas na wypełnianie ankiety
13-20 września 2021
21-22 września 2021
Czytam ankiety, wybieram kilka osób do drugiego etapu
21-22 września 2021
23-24 września 2021
Przesyłam zadanie praktyczne do wybranych osób
23-24 września 2021
24-30 września 2021
II etap - czas na wykonanie zadania praktycznego
24-30 września 2021
1-4 października 2021
Przeglądam zadania i wybieram osoby do III etapu (rozmowa)
1-4 października 2021
5-6 października 2021
Rozmowy
5-6 października 2021
7 października 2021
Decyzja, kogo zapraszam do współpracy
7 października 2021

Ankieta:

Tutaj znajdziesz ankietę, która jest pierwszym etapem rekrutacji 

Czym się zajmuję w Moovi

Wspieram średnie i małe firmy we wdrożeniu skutecznego marketingu internetowego. Pomogę Ci budować wiarygodność, pozyskiwać dobrych klientów i sprzedawać. 

Specjalizuję się w takich działaniach jak:

  • Badanie klientów i konkurencji
  • Profil idealnego klienta
  • Strategia komunikacji
  • Strony internetowe dla firm
  • Makiety
  • Sprzedażowe landing page z ofertą
  • Email marketing
  • Kontent marketing
  • Linkedin

Chcesz, żeby klienci trafili do Twojej firmy przez Internet?

Przeczytaj też

newsletter wady i zalety jak zacząć

Newsletter wady i zalety, jak zacząć?

Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
strategia marketing B2B

Co to jest strategia w marketingu B2B i jak ją zrobić?

Co to jest strategia? Tak najprościej: strategia to przemyślany plan działań. Cel i droga dojścia do tego celu. Strategia w marketingu B2B to cel biznesowy, który chcesz osiągnąć w Twojej
marketing sprzedaż 4 kroki do marketingu sprzedażowego

Sprzedawaj marketingu! Obalenie popularnego mitu, że marketing nie sprzedaje

"W sprzedaży B2B liczą się kontakty osobiste. Marketing ma tylko pokazać, że nie jesteśmy firmą-krzakiem." Jeśli wierzysz w ten mit, to chcę tu zachwiać Twoją wiarą...

Wyślij zapytanie

Myślisz, że mogę pomóc Twojej firmie? Uzupełnij krótki formularz i kliknij wyślij. Informacje trafią na mojego maila. Wtedy skontaktuję się z Tobą, żeby porozmawiać o tym, czego  potrzebujesz.