Skip to content

Szukam fajnego człowieka do współpracy

O Moovi i jak działam

 
Nazywam się Karina Molęda. Po pracy w dużych agencjach reklamowych dla wielkich światowych marek założyłam własną firmę Moovi. Nawróciłam się i pomagam teraz rozwijać marketing internetowy naszym lokalnym firmom, które robią naprawdę dobrą robotę. Najmocniej skupiam się przy tym na stronach internetowych dla firm, content marketingu i Linkedin. Chętnie przekazuję moje know how i chcę faktycznie pomagać moim klientom, żeby się rozwijali jeszcze bardziej. Więcej o mojej działalności i podejściu na mojej stronie:  https://moovi.com.pl/ i w publikacjach na moim profilu Linkedin.

Kogo szukam i dlaczego

Klientów i pracy w Moovi robi się coraz więcej. Dlatego chcę wydelegować część zadań w dobre ręce. W tej chwili poszukuję do pomocy przede wszystkim Twórcę Stron Internetowych dla małych i średnich firm. Chodzi o tworzenie stron na WordPress, w oparciu o makietę i szablon, przy użyciu page buildera Elementor. Umiejętność programowania i kodowania nie jest przy potrzebna (choć prawdopodobnie nie zaszkodzi:)). Podobnie nie ma potrzeby bycia grafikiem, ale konieczne będzie na pewno rozwinięte poczucie estetyczne w nowoczesnym wydaniu internetowych designów.
Na początek współpracy będziemy się umawiać na działanie i rozliczanie projektowe. W miarę rozwoju współpracy chciałabym jednak przejść na stałą umowę.

Czym będziesz się zajmować

Nie musisz już na starcie umieć wszystkiego, o czym piszę poniżej. Wszystko Ci wytłumaczę, tam gdzie trzeba dam zwięzłą instrukcję krok po kroku i będę do Twojej dyspozycji w razie pytań. Jednak im więcej tematów brzmi znajomo, tym łatwiej będzie nam się pracowało od samego początku. Na pewno ważna jest rzetelność w podejściu do tych zadań, samodzielność w ich zgłębianiu i duża chęć do nauki i rozwoju. Co konkretnie będzie leżało po Twojej stronie:
  • tematy techniczne – serwery, domeny, przekierowania, kontakt z hostingiem lub samodzielne ustawianie
  • rekomendacje szablonu z Themeforest (z komentarzem), wybór ze mną i z klientem oraz zakup i instalacja
  • przygotowanie strony w Elementorze według przygotowanej przeze mnie makiety
  • używanie dostępnych możliwości wtyczek i wdgetów Elementora i szablonu z korzyścią dla atrakcyjności i usability
  • projektowanie, dobór czcionek, kolorów, grafik etc
  • bieżące zmiany na projektowanej stronie wynikające ze sztuki projektowania, usability, contentu
  • wprowadzenie treści
  • samodzielne opracowanie podstawowych komunikatów
  • obróbka zdjęć i przygotowanie pod SEO
  • docelowo: bezpośredni kontakt z klientem w tym wszystkim powyżej
  • mile widziane będzie ogarnianie podstaw takich tematów jak:
    • html
    • SEO
    • Google Analytics, Google Search Console
    • tworzenie treści
    • obróbka zdjęć i grafik
    • usability i konwersja
    • programy newsletterowych typu Mailer Lite
  • a w praniu wyjdą pewnie jeszcze jakieś zadania:)

Korzyści, jakie widzę dla Ciebie

Na pewno dużo się nauczysz i to rzeczy, które bardzo Ci się przydadzą niezależnie od planowanej dalszej drogi zawodowej. Współpraca odbywać się będzie w dobrej atmosferze, na uczciwych zasadach, przy jasno określonych oczekiwaniach i celach. Ludziom w moich zespołach zawsze dobrze się ze mną współpracowało – takie dostawałam „feedbacki” w fajnych firmach, w których miałam okazje pracować do tej pory. Co konkretnie mogę Ci zaproponować:
  • pracę w internetach i nowych technologiach
  • przydatne, praktyczne umiejętności
  • partnerska współpraca
  • duże doświadczenie w prowadzeniu zespołu i rozwijaniu podopiecznych ku zadowoleniu obu stron
  • przyjazna atmosfera, czasem ironiczno-żarobliwa
  • dbałość o klarowność i uczciwość rozliczeń i płatności na czas

Zapraszam Cię serdecznie, jeśli:

  • WordPress nie jest dla Ciebie pojęciem obcym, a jeszcze lepiej, jeśli nie ma dla Ciebie tajemnic
  • zdarzyło Ci się używać page buildera Elementor albo chociaż masz porządną motywację, żeby się go nauczyć
  • lubisz ogarniać kwestie techniczne związane na przykład z hostingiem, a jeśli napotykasz na problem po prostu rozkminiasz, jak go rozwiązać
  • lubisz się uczyć
  • dbałość o szczegóły, precyzja, rzetelność są dla Ciebie naturalne
  • ludzie doceniają Cię za terminowość i sprawność realizacji
  • bez problemów komunikujesz się z ludźmi, współpracujesz w sympatycznej atmosferze i po prostu lubisz ludzi (przynajmniej większość)
  • dodatkowo mile widziane
    • doświadczenie w projektowaniu stron (dowolną metodą)
    • własna strona lub blog, aktywnie prowadzone profile w mediach społecznościowych

Możemy mieć problemy z dogadaniem się, jeśli:

  • nie lubisz internetów i nowych technologii
  • nie cierpisz klientów
  • masz problemy z organizacją pracy
  • nie masz podstawowego wyczucia designu
  • szukasz od razu pracy na etat

Jak to widzę terminowo

7-16 sierpnia 2020
I etap - czas na wypełnianie ankiety
7-16 sierpnia 2020
17-18 sierpnia 2020
Czytam ankiety, wybieram kilka osób do drugiego etapu
17-18 sierpnia 2020
19-20 sierpnia 2020
Przesyłam zadanie praktyczne do wybranych osób
19-20 sierpnia 2020
21-28 sierpnia 2020
II etap - czas na wykonanie zadania praktycznego
21-28 sierpnia 2020
29 sierpnia-2 września 2020
Przeglądam zadania i wybieram osoby do III etapu (rozmowa)
29 sierpnia-2 września 2020
3-4 września 2020
Rozmowy
3-4 września 2020
7 września
Decyzja, kogo zapraszam do współpracy
7 września

Ankieta:

Tutaj znajdziesz ankietę, która jest pierwszym etapem rekrutacji 

Czym się zajmuję w Moovi

Wspieram małe i średnie firmy we wdrożeniu skutecznego marketingu internetowego. Pomogę Ci budować wiarygodność, pozyskiwać dobrych klientów i sprzedawać. 

Specjalizuję się w takich działaniach jak:

  • Badanie klientów i konkurencji
  • Profil idealnego klienta
  • Strategia komunikacji
  • Strony internetowe dla firm
  • Makiety
  • Sprzedażowe landing page z ofertą
  • Kontent marketing
  • Linkedin

Chcesz, żeby klienci trafili do Twojej firmy przez Internet?

Przeczytaj też

marketing sprzedaż 4 kroki do marketingu sprzedażowego

Sprzedawaj marketingu! Obalenie popularnego mitu, że marketing nie sprzedaje

"W sprzedaży B2B liczą się kontakty osobiste. Marketing ma tylko pokazać, że nie jesteśmy firmą-krzakiem." Jeśli wierzysz w ten mit, to chcę tu zachwiać Twoją wiarą...
organizacja marketingu w firmie 5 rad

Organizacja marketingu w firmie. 5 wniosków

Rozkładam na czynniki pierwsze problemy z organizacją marketingu w firmie B2B. Nie wystarczy kogoś posadzić i kazać mu robić marketing...
marketing dla firm wprowadzenie

Marketing dla firm B2B. Wprowadzenie

Dlaczego marketing jest ważny dla firmy? Marketing w firmie - w jaki sposób go prowadzić? Czy często sobie zadajesz pytania o marketing dla firm? Przewodnik

Wyślij zapytanie

Myślisz, że mogę pomóc Twojej firmie? Uzupełnij krótki formularz i kliknij wyślij. Informacje trafią na mojego maila. Wtedy skontaktuję się z Tobą, żeby porozmawiać o tym, czego  potrzebujesz.