Skip to content
newsletter wady i zalety jak zacząć

Newsletter wady i zalety, jak zacząć?

Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
Czytaj dalej >>
badanie buyer persona

Pięć sytuacji, kiedy potrzebujesz badanie Buyer Persona

Przed zaplanowaniem działań marketingowych wiedza od klientów jest bezcenna. Jak mogą Ci w tym pomóc wywiady Buyer Persona?
Czytaj dalej >>
konsultant marketingu B2B czy warto

Czy warto zatrudniać konsultanta marketingu w małej firmie B2B?

Nieduże firmy testują różne modele organizacji marketingu. Od klientów zebrałam informacje, jak im się sprawdzały, zanim przyszli do konsultanta marketingu.
Czytaj dalej >>
strategia marketing B2B

Co to jest strategia w marketingu B2B i jak ją zrobić?

Co to jest strategia? Tak najprościej: strategia to przemyślany plan działań. Cel i droga dojścia do tego celu. Strategia w marketingu B2B to cel biznesowy, który chcesz osiągnąć w Twojej
Czytaj dalej >>
marketing sprzedaż 4 kroki do marketingu sprzedażowego

Sprzedawaj marketingu! Obalenie popularnego mitu, że marketing nie sprzedaje

"W sprzedaży B2B liczą się kontakty osobiste. Marketing ma tylko pokazać, że nie jesteśmy firmą-krzakiem." Jeśli wierzysz w ten mit, to chcę tu zachwiać Twoją wiarą...
Czytaj dalej >>
organizacja marketingu w firmie 5 rad

Organizacja marketingu w firmie. 5 wniosków

Rozkładam na czynniki pierwsze problemy z organizacją marketingu w firmie B2B. Nie wystarczy kogoś posadzić i kazać mu robić marketing...
Czytaj dalej >>
marketing dla firm wprowadzenie

Marketing dla firm B2B. Wprowadzenie

Dlaczego marketing jest ważny dla firmy? Marketing w firmie - w jaki sposób go prowadzić? Czy często sobie zadajesz pytania o marketing dla firm? Przewodnik
Czytaj dalej >>

Skądś znasz te problemy?