Skip to content
newsletter wady i zalety jak zacząć

Newsletter wady i zalety, jak zacząć?

Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
Czytaj dalej >>
content marketing co to

Content marketing – co to jest? Przewodnik dla firm B2B

Content marketing, szczególnie dobrze zrobiony, to jedna z najskuteczniejszych strategii w firmach sprzedających usługi profesjonalne dla firm. Co potrzebujesz wiedzieć?
Czytaj dalej >>
strategia marketing B2B

Co to jest strategia w marketingu B2B i jak ją zrobić?

Co to jest strategia? Tak najprościej: strategia to przemyślany plan działań. Cel i droga dojścia do tego celu. Strategia w marketingu B2B to cel biznesowy, który chcesz osiągnąć w Twojej
Czytaj dalej >>
marketing dla firm wprowadzenie

Marketing dla firm B2B. Wprowadzenie

Dlaczego marketing jest ważny dla firmy? Marketing w firmie - w jaki sposób go prowadzić? Czy często sobie zadajesz pytania o marketing dla firm? Przewodnik
Czytaj dalej >>
strona internetowa animacje najciekawsze przykłady dla firm

12 przykładów animacji na stronie, w tym dwa, które są wow

Czy strona firmowa powinna być spokojna czy interaktywna? Garść przykładów dobrego wykorzystania elementów interaktywnych. Tych podstawowych, ale też niesamowitych konceptów
Czytaj dalej >>
cele content marketingu przykłady sklep internetowy moovi

Jak zmieniliśmy sklep internetowy i wykorzystaliśmy content marketing

Jak wypromować sklep internetowy? Przyciągnąć do niego ludzi czymś wartościowym, a całkowicie darmowym! Na przykład zacząć dawać treści (content), które ich interesują i których aktywnie poszukują. Które ich zaciekawią w
Czytaj dalej >>

Skądś znasz te problemy?