newsletter wady i zalety jak zacząć

Newsletter wady i zalety, jak zacząć?

Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
Czytaj dalej >>
strategia marketing B2B

Co to jest strategia w marketingu B2B i jak ją zrobić?

Co to jest strategia? Tak najprościej: strategia to przemyślany plan działań. Cel i droga dojścia do tego celu. Strategia w marketingu B2B to cel biznesowy, który chcesz osiągnąć w Twojej
Czytaj dalej >>
marketing sprzedaż 4 kroki do marketingu sprzedażowego

Sprzedawaj marketingu! Obalenie popularnego mitu, że marketing nie sprzedaje

"W sprzedaży B2B liczą się kontakty osobiste. Marketing ma tylko pokazać, że nie jesteśmy firmą-krzakiem." Jeśli wierzysz w ten mit, to chcę tu zachwiać Twoją wiarą...
Czytaj dalej >>
organizacja marketingu w firmie 5 rad

Organizacja marketingu w firmie. 5 wniosków

Rozkładam na czynniki pierwsze problemy z organizacją marketingu w firmie B2B. Nie wystarczy kogoś posadzić i kazać mu robić marketing...
Czytaj dalej >>
marketing dla firm wprowadzenie

Marketing dla firm B2B. Wprowadzenie

Dlaczego marketing jest ważny dla firmy? Marketing w firmie - w jaki sposób go prowadzić? Czy często sobie zadajesz pytania o marketing dla firm? Przewodnik
Czytaj dalej >>
strony internetowe firmy audyt błędy

Strony internetowe firmy. Prawie wszyscy robią te błędy. Jak ich unikać?

Co powinny pokazywać strony internetowe firmy, żeby dobrze przysłużyły się biznesowi? Sprawdź listę najczęstszych złych praktyk razem z przykładami i sposobami ich uniknięcia. A potem zrób audyt u siebie.
Czytaj dalej >>

Skądś znasz te problemy?