brief marketingowy

Jak wygląda brief marketingowy?

Brief marketingowy na start to kluczowa kwestia w dobrze zrealizowaych projektach marketingowych. Jak go przygotować?
Czytaj dalej >>
specjalista ds marketingu zakres obowiązków

Specjalista ds. marketingu – zakres obowiązków

Czym powinien zająć się w firmie specjalista ds marketingu? Czy na to stanowisko lepiej wziąć kogoś na etat czy zewnętrznego doradcę?
Czytaj dalej >>
newsletter wady i zalety jak zacząć

Newsletter wady i zalety, jak zacząć?

Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
Czytaj dalej >>
content marketing co to

Content marketing – co to jest? Przewodnik dla firm B2B

Content marketing, szczególnie dobrze zrobiony, to jedna z najskuteczniejszych strategii w firmach sprzedających usługi profesjonalne dla firm. Co potrzebujesz wiedzieć?
Czytaj dalej >>
badanie buyer persona

Pięć sytuacji, kiedy potrzebujesz badanie Buyer Persona

Przed zaplanowaniem działań marketingowych wiedza od klientów jest bezcenna. Jak mogą Ci w tym pomóc wywiady Buyer Persona?
Czytaj dalej >>
konsultant marketingu B2B czy warto

Czy warto zatrudniać konsultanta marketingu w małej firmie B2B?

Nieduże firmy testują różne modele organizacji marketingu. Od klientów zebrałam informacje, jak im się sprawdzały, zanim przyszli do konsultanta marketingu.
Czytaj dalej >>

Skądś znasz te problemy?