Newsletter wady i zalety, jak zacząć?
Dobrze zrobiony ma wiele zalet. Może budować relacje i sprzedawać. Ale jakie wady ma newsletter w B2B? Jak zacząć, jak go napisać, na co trzeba się przygotować?
Content marketing – co to jest? Przewodnik dla firm B2B
Content marketing, szczególnie dobrze zrobiony, to jedna z najskuteczniejszych strategii w firmach sprzedających usługi profesjonalne dla firm. Co potrzebujesz wiedzieć?
Pięć sytuacji, kiedy potrzebujesz badanie Buyer Persona
Przed zaplanowaniem działań marketingowych wiedza od klientów jest bezcenna. Jak mogą Ci w tym pomóc wywiady Buyer Persona?
Czy warto zatrudniać konsultanta marketingu w małej firmie B2B?
Nieduże firmy testują różne modele organizacji marketingu. Od klientów zebrałam informacje, jak im się sprawdzały, zanim przyszli do konsultanta marketingu.
Co to jest strategia w marketingu B2B i jak ją zrobić?
Co to jest strategia? Tak najprościej: strategia to przemyślany plan działań. Cel i droga dojścia do tego celu. Strategia w marketingu B2B to cel biznesowy, który chcesz osiągnąć w Twojej
Sprzedawaj marketingu! Obalenie popularnego mitu, że marketing nie sprzedaje
"W sprzedaży B2B liczą się kontakty osobiste. Marketing ma tylko pokazać, że nie jesteśmy firmą-krzakiem." Jeśli wierzysz w ten mit, to chcę tu zachwiać Twoją wiarą...
Skądś znasz te problemy?